Enlige mødre!!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Min søn sidder som regel og spiser sin morgenmad og ser tegnefilm i mens jeg er i bad om morgen. Ellers render han ind i badet til mig med tøj og ble, og har jeg ikke tid til der Han vågner ALTID når jeg går ned af trappen

Stuen her er bare i underetagen og badeværelse i overetagen... Så ville ikke have en chance for at høre hvis der var brug for mig...

Er måske lidt pylleret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hehe ... nej det kan jeg godt se ..

hvis hun ikke er for tung ville jeg prøve at bære hende imens .. men så er det med hårvask til mor stadig svært .. hmmm ...

Har hun badelegetøj? ... et plast "teselskabssæt" (bare sådan et til legekøkkener) er fantastisk badlegetøj de kan fyldes og hældes ud igen og igen og igen .. måske vil hun sidde stille på gulvet hvis hun har legetøj at blive distraheret af

Du gav mig lige ideen, tror jeg...
Hun eeelsker at være i bad, så kan evt sætte hende i sit badekar, måske tålodigheden varer længere end med "alm" legetøj...

Så skal jeg bare anskaffe mig et gennemsigtigt badeførhæg, så jeg kan holde øje med at hun rejser sig op i badekaret og falder...
Der er desværre ikke plads til os begge i badeområdet

Anmeld

24. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Du gav mig lige ideen, tror jeg...
Hun eeelsker at være i bad, så kan evt sætte hende i sit badekar, måske tålodigheden varer længere end med "alm" legetøj...

Så skal jeg bare anskaffe mig et gennemsigtigt badeførhæg, så jeg kan holde øje med at hun rejser sig op i badekaret og falder...
Der er desværre ikke plads til os begge i badeområdet

Det lyder som en plan

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Går altid i bad om morgenen.. Det spørgsmpl om tilvænding a lyden med du er i bad... Ellers har jeg haft hende med i bad sammen med mig.. Da hun var lille- bare på armen. Men nu her siden hun har ku sidde selv har hun bare været i hendes badekar.. Ellers leger hu bare mens...
Har aldrig haft det problem. Men har hørt problemstilling før...

"problemet" (hvilket dejligt problem at have ) er at hun sover tolv timer hver nat, og kan sagtens sove til lyde...
Men når hun så vagner bare lidt op om morgenen, er hun bare frisk med det samme

Tror jeg prøver det med at have i hendes eget badekar imens, gud ved hvorfor jeg ikke har tænkt på det noget før...

Skal bare have anskaffet med et badeforhæg jeg kan se igennem, så jeg holde øje med at hun ikk vælter eller noget... Hun kan nemlig ikke være med inde i badeområdet

Men hold da op hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har det problem...

Anmeld

24. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Har jeg gjort før, bare med skrå stolen da hun var lille... Måske jeg skal forsøge mig med det igen, så må hun jo bare blive tosset når hun har kylet alt legetøjet på gulvet

Så plejet jeg at lege "kukke bøh" bag forhænget hihi ..
Men det var også hurtigt bade jeg fik ofte..

Anmeld

24. november 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Stuen her er bare i underetagen og badeværelse i overetagen... Så ville ikke have en chance for at høre hvis der var brug for mig...

Er måske lidt pylleret

Ja det kan jeg godt se Her er begge ting i underetagen

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Så plejet jeg at lege "kukke bøh" bag forhænget hihi ..
Men det var også hurtigt bade jeg fik ofte..

HaHa ja det er jo det... Hvad man dog ikke ofre for de kære små

Anmeld

24. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

"problemet" (hvilket dejligt problem at have ) er at hun sover tolv timer hver nat, og kan sagtens sove til lyde...
Men når hun så vagner bare lidt op om morgenen, er hun bare frisk med det samme

Tror jeg prøver det med at have i hendes eget badekar imens, gud ved hvorfor jeg ikke har tænkt på det noget før...

Skal bare have anskaffet med et badeforhæg jeg kan se igennem, så jeg holde øje med at hun ikk vælter eller noget... Hun kan nemlig ikke være med inde i badeområdet

Men hold da op hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har det problem...

Nu ved jeg jo ikk hvordan dit badeværelse er indrettet, men nu har jeg prøvet det to steder. Det første sted jeg boede drejede jeg bare brusehovedet ind mod væggen og så et hurtig bad... Her hvor vi bor nu, kan vi begge være i bad

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Nu ved jeg jo ikk hvordan dit badeværelse er indrettet, men nu har jeg prøvet det to steder. Det første sted jeg boede drejede jeg bare brusehovedet ind mod væggen og så et hurtig bad... Her hvor vi bor nu, kan vi begge være i bad

Jeg kunne måske trække lidt fra, så hun kan være sammen med mig... Puslebordet står bare der hvor det er muligt at trække fra, men der er lidt plads, så hvis nu jeg smider et stort hpndklæde over det, sker der ikke så meget hvis det bliver vådt (det er træ nemlig, og opbevarer alle vores badeværelses ting )

iiiiih hvor er det godt jeg har baby.dk, så skal mor her sku i bad imorgen tidligt

Anmeld

24. november 2012

ONKC

Jeg ville tage hende med..
Har lidt samme problem med min søn på knap et år. Han plejer at sidde i badekaret og lege, mens jeg er i bad. Ellers sidder han og leger på gulvet med andet legetøj. Hvem skulle have troet at det ville blive nødvendigt at have en legetøjs kurv på badeværelset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.