Hjælp - gave til Lærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

AnnaK89

Ariel skriver:

Super ide med akvarium om ikke andet så sådan en lampe der er akvarium der svømmer fiskene når den er tændt mht tøj, ved jeg det ikke duer at det skal over hovedet.

Ja det lyder også som en god ide

Lærke kan heller ikke lide at få noget over hovedet, men vi gør det altid super hurtigt, så hun næsten ikke når at registrere noget.
Men leggings og sådan noget med enten noget glimmer eller farve er godt, da de også sidder tæt
Molo og mini nymph har lavet nogle gode nogle

Hvor gammel er hun?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Lærke fik rigtig gode gaver.
Hun fik sengetøj fra Molo, pyntepuder fra Poul Pava (så hendes seng ikke ligner en handicapseng så meget), gavekort, bogstaver til hendes dør, et maleri med flotte farver (hun er også synshandicappet, derfor er stærke farver vigtige), hun fik sådan et aktivitetstæppe hvor der hænger noget over hende og så i bunden er der store tangenter som hun kan ligge og sparke til så de giver en lyd, rigtig god stimuli for hende, og så fik hun en DAB radio/Dock til iPhone/iPod, så hun også kan hører musik på værelset (hun elsker at hører Kim Larsen)

Lærke har et syndrom der hedder aicardi syndrom, hvis det er det samme som din venindes datter?

Det er svært at købe gaver til multihandicappede børn, men vi er ihvertfald rigtig glade for dem Lærke fik.

Nej det er ikke det samme de har. Men omfanget af deres handicap/udviklingsmæssigt er de meget ens. Ja det er meget svært at købe til dem, og denne bette pige er kun 8,5 mdr. Så hvad hun opfatter er jo stadig svært at vurdere

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Ariel skriver:

Nej det er ikke det samme de har. Men omfanget af deres handicap/udviklingsmæssigt er de meget ens. Ja det er meget svært at købe til dem, og denne bette pige er kun 8,5 mdr. Så hvad hun opfatter er jo stadig svært at vurdere

Kan sagtens forstå dig.
Det er nemlig rigtig svært, men altså ting med lyd og farver er gode, ikke noget der rigtig kræver noget af dem, men en masse de kan kigge på. Det er godt.

Har hun epilepsi?
Lærke elsker også massage, det er rigtig godt for hendes ømme muskler når hun har haft en træls dag med anfald.
Så en god olie (uden alle de kemikalier og div.) kan helt sikkert anbefales. Det beroliger hende meget og jeg synes det er rigtig hyggeligt at have sådan en stille stund med Lærke

Anmeld

26. december 2012

Klumpe-dumpe

Kan sagtens forstå dig.
Det er nemlig rigtig svært, men altså ting med lyd og farver er gode, ikke noget der rigtig kræver noget af dem, men en masse de kan kigge på. Det er godt.

Har hun epilepsi?
Lærke elsker også massage, det er rigtig godt for hendes ømme muskler når hun har haft en træls dag med anfald.
Så en god olie (uden alle de kemikalier og div.) kan helt sikkert anbefales. Det beroliger hende meget og jeg synes det er rigtig hyggeligt at have sådan en stille stund med Lærke

Åh hun får kramper og er "væk" og er blevet delvist undersøgt, men helt ærligt kan jeg ikke huske resultatet af undersøgelsen (nu føler jeg mig rigtig losy) mht massage det ved jeg hun får ofte. Og ja hun eR også svagtseende. Men hun kan som Lærke heller ikke sidde (kommer aldrig til det) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.