Hjælp - gave til Lærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Vi har købt sådan en skildpadde der kaster stjerner op på loftet til vores datter i julegave.. Måske det var noget? Altså noget hun kan se på

Kan den findes på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

AnnaK89

Hvem? skriver:

Hva så med føle-bøger, musik, eller nogle sansebolde man kan lege med hende?

Musik var måske en ide

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

banana3 skriver:

Hva med noget musik ? Eller nogle massage bolde eller et massagestykke med forskellige vibrator og forskellige farver lys, sådan et har vi på arbejdet, jeg ser lige om jeg evt. Kan finde et billede til dig. De synes det er for fedt at ligge der og mærke og samtidig ligge og kigge op i loftet på alt det lys :-)

Ja det vil jeg gerne se et billed af lyder spændende.

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Kan den findes på nettet?

Det er den her

http://www.manillo.com/da/til-hjemmet/lamper/skildpadde-lampe-projektor-med-lys.html

Der er godt nok lidt leveringstid på.. Ved ik hvornår hun har fødselsdag?

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

livhemdrup skriver:

Man kan få en hallo kitty lampe som lyser op i loftet og viser en hallo kitty figur

Måske det var en mulighed. Ved fra mit tidligere job at historier på cd er en god ting. Det brugte vi meget i de hjem jeg kom med handicappede børn men om det ville være noget for hende er jo svært at sige da jeg ik kender hende.

Eller et lammeskinds tæppe det havde jeg også en borger som nød at ligge på da hun mærkede den bløde skind.

eller en robot hund en af dem der logrer og gør. Den syns de også var sød og ku ligge og kigge på

Det er nogle rigtig gode bud du kommer med
Men det vil desværre ikke sige Lærke noget, med historier eller en robothund. Hun kan ikke sige noget, og giver heller ikke utryk for at hun forstår hvad vi siger til hende.
Det er det der gør det så super svært

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Det er den her

http://www.manillo.com/da/til-hjemmet/lamper/skildpadde-lampe-projektor-med-lys.html

Der er godt nok lidt leveringstid på.. Ved ik hvornår hun har fødselsdag?

Hvor er den bare fin
Det var nu til en julegave
Har du selv købt den på nettet? Eller kan man få den i butikker

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Hvor er den bare fin
Det var nu til en julegave
Har du selv købt den på nettet? Eller kan man få den i butikker

Jeg har selv købt den på nettet og har ik modtaget den endnu.. Den var med i "dagens bedste" hvor man hver dag får et super tilbud på et eller andet og de har solgt over 5000, det er derfor der er lidt leveringstid på den

Jeg synes den er SÅ fin.. Oz til din datter fordi man jo kan skifte farver og stjernebilleder så det ik er det samme hun ser på hver gang

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Jeg har selv købt den på nettet og har ik modtaget den endnu.. Den var med i "dagens bedste" hvor man hver dag får et super tilbud på et eller andet og de har solgt over 5000, det er derfor der er lidt leveringstid på den

Jeg synes den er SÅ fin.. Oz til din datter fordi man jo kan skifte farver og stjernebilleder så det ik er det samme hun ser på hver gang

Jamen vi har allerede nu besluttet at hun skal have sådan en den er virkelig fin
Kan se stadig har dem på lager heldigvis

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Jamen vi har allerede nu besluttet at hun skal have sådan en den er virkelig fin
Kan se stadig har dem på lager heldigvis

Ja der skulle være endnu et parti på vej fra hvor de nu bliver lavet.. Det stod der i sidste status fra firmaet

Det er jo oz noget den lille kan få glæde af når hun bliver større.. Så kan begge tøser ligge på gulvet og se på stjerner! En hyggelig ting de kan gøre sammen Kan lærke snakke og sådan?

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Ja der skulle være endnu et parti på vej fra hvor de nu bliver lavet.. Det stod der i sidste status fra firmaet

Det er jo oz noget den lille kan få glæde af når hun bliver større.. Så kan begge tøser ligge på gulvet og se på stjerner! En hyggelig ting de kan gøre sammen Kan lærke snakke og sådan?

Ja nemlig Carolina får også en

Nej det kan Lærke ikke, desværre
Derfor er det også svært at vide hvad hun kan bruge - så tror det her er en rigtig god gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.