Hjælp - gave til Lærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Ja nemlig Carolina får også en

Nej det kan Lærke ikke, desværre
Derfor er det også svært at vide hvad hun kan bruge - så tror det her er en rigtig god gave

Det må dælme ik være nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

banana3

AnnaKJ skriver:

Ja det vil jeg gerne se et billed af lyder spændende.

Hej AnnaKJ, jeg kan ikke lige finde den på nettet, men tænker at jeg kan tage billeder af den når jeg kommer om på arbejdet. det er virkelig et hit her, der er ligesom et tykt legetæppe, der er et stil så man kan sætte musik til, samtidig med at de lytter til musikken, så kan de mærke den igennem underlaget også, det giver virkelig en fantastisk ro for de dejlige unger! 

Anmeld

21. november 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Det må dælme ik være nemt

Nej det er det desværre heller ikke.
Og det bliver ikke nemmere at give gaver, da hun intet mangler

Anmeld

21. november 2012

Miss Kat

Team Putte skriver:

Jeg har selv købt den på nettet og har ik modtaget den endnu.. Den var med i "dagens bedste" hvor man hver dag får et super tilbud på et eller andet og de har solgt over 5000, det er derfor der er lidt leveringstid på den

Jeg synes den er SÅ fin.. Oz til din datter fordi man jo kan skifte farver og stjernebilleder så det ik er det samme hun ser på hver gang

Jeg venter også stadig på min. Glæder mig sådan til at se den.

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Øv altså men nu er julegaven da i hus.. Det er en mindre gave at tænke på!

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Miss Kat skriver:

Jeg venter også stadig på min. Glæder mig sådan til at se den.

Glæder mig oz helt vildt!

Anmeld

25. december 2012

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Hej Anna. Vil du fortælle mig, hvad Lærke ellers fik I gave og sådan lidt om hvad hun ellers har af ting hun kan bruge? Har en veninde der har fået en multihandicappet datter (måske det samme som Lærke, hvis jeg husker Lærkes historie korrekt )

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Ariel skriver:

Hej Anna. Vil du fortælle mig, hvad Lærke ellers fik I gave og sådan lidt om hvad hun ellers har af ting hun kan bruge? Har en veninde der har fået en multihandicappet datter (måske det samme som Lærke, hvis jeg husker Lærkes historie korrekt )

Lærke fik rigtig gode gaver.
Hun fik sengetøj fra Molo, pyntepuder fra Poul Pava (så hendes seng ikke ligner en handicapseng så meget), gavekort, bogstaver til hendes dør, et maleri med flotte farver (hun er også synshandicappet, derfor er stærke farver vigtige), hun fik sådan et aktivitetstæppe hvor der hænger noget over hende og så i bunden er der store tangenter som hun kan ligge og sparke til så de giver en lyd, rigtig god stimuli for hende, og så fik hun en DAB radio/Dock til iPhone/iPod, så hun også kan hører musik på værelset (hun elsker at hører Kim Larsen)

Lærke har et syndrom der hedder aicardi syndrom, hvis det er det samme som din venindes datter?

Det er svært at købe gaver til multihandicappede børn, men vi er ihvertfald rigtig glade for dem Lærke fik.

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Ariel skriver:

En ting vi har erfaret der er super godt til Lærke er et akvarium, ved godt det er svært at give i gave, men det var også mere hvis din veninde var til sådan noget. Hun er så rolig og afslappet når hun ligger og kigger ind i det. Vi har sat det overfor hendes seng, så hun kigger på det hver aften når hun er blevet puttet. Og det falder hun i søvn til.

Ellers er vi glade for at få tøj der sidder tæt på Lærkes krop, det giver hende en fornemmelse af hvor hendes krop er, og så helst med gode farver på

Anmeld

26. december 2012

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

En ting vi har erfaret der er super godt til Lærke er et akvarium, ved godt det er svært at give i gave, men det var også mere hvis din veninde var til sådan noget. Hun er så rolig og afslappet når hun ligger og kigger ind i det. Vi har sat det overfor hendes seng, så hun kigger på det hver aften når hun er blevet puttet. Og det falder hun i søvn til.

Ellers er vi glade for at få tøj der sidder tæt på Lærkes krop, det giver hende en fornemmelse af hvor hendes krop er, og så helst med gode farver på

Super ide med akvarium om ikke andet så sådan en lampe der er akvarium der svømmer fiskene når den er tændt mht tøj, ved jeg det ikke duer at det skal over hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.