Hvad tid kommer jeres i seng? Og hvem har "bestemt" det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Helle Tind

Min på 3 er putte klar kl 19, energien er brugt op. Vi læser derfor gerne historie kl 19 og så falder han i søvn kort efter - max halv 8. I weekend kommer han senere i seng for der kan han sove længere om morgen. Han skal gerne have 12-13 timer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Clisolka

Isabella er lige fyldt 2 - hun kommer i seng mellem 17.30-19.00 alt efter hvor træt hun er. Hun kommer selv og siger til når hun vil i seng 

Ja, nogle eftermiddage ser jeg hende ikke så længe, men hvis hun er træt og vil i seng, jamen så kommer hun i seng 

Hun står op mellem 5.30-6.00 og får kun en middagslur på 1-2 timer 

Anmeld

20. november 2012

dukke

Maja88 skriver:

herhjemme bliver Aprilla puttt nellem 17 og 18.30.. det er efterhånden mest 17.30. men før hed det kl 17..ja er vildt tidligt og nogen dage ser jeg hende kun 30 min om eftermiddagen,men synes vi som forældre må lytte til hendes behov og ikke vores

Nu når hun kommer så tidligt i seng hvilket jeg synes er super flot at hun vil sove der hvad tid vågner hun så igen hvis jeg må spøger

Anmeld

20. november 2012

Maja88

dukke skriver:

Nu når hun kommer så tidligt i seng hvilket jeg synes er super flot at hun vil sove der hvad tid vågner hun så igen hvis jeg må spøger

hun vågner mellem 6 og 7.. hun er forresten 1,8år

Anmeld

20. november 2012

twinboys

Såååå nu får jeg sikkert en hammer i hovedet eller nogle der ryster på hovedet... Men så gør det...

Mine drenge er 9 1/2 år de kommer i seng kl. 19.30 og må se tv, høre musik i sengen til kl. 20.00 og så er det godnat... De bliver også vækket kl. 6.30 for at stå op og blive klar til at køre i skole kl. 7.45 og ja kommer de ikke i seng kl. 19.30 så er de dødtrætte næste dag...

Majbritt

Anmeld

20. november 2012

Kofoed.

Anastasia på 15 måneder kommer i seng omkring klokken 19, nogen gang lidt før, andre gange lidt senere.

Anmeld

20. november 2012

isabellasmor

Isabella kommer i seng kl 20. 

Anmeld

20. november 2012

Thalia

De store har sengetid mellem 18 og 19 i hverdagene og kl 20 i weekenderne.

Babyen er kun 4 mdr gammel så han kommer i seng når jeg går i seng.

Anmeld

20. november 2012

hautecouture

Aya er 15 mdr og kommer i seng mellem 18.30-19 og det skete helt automatisk efter hun startede i vuggestue. I weekenderne må hun i princippet være oppe til hun har lyst - plejer ikke at være senere end 21 -men trækker hende aldrig til hun bliver overtræt, for så er det et mareridt at få hende til at falde i søvn)

Har det helt fint med at hun bliver puttet 'tidligt' selvom jeg henter hende i vuggeren mellem 15.30-16 (kl 14 om fredagen) - hun er selv helt baldret når hun kommer hjem, så vi hygger lidt med lege og sang, spiser, gør klar til at putte og så kommer hun i seng (hun bliver helt salig når hun får sutten og dynen, trækker dynen over sig og sender det største smil inden hun vinker til mig - hun er en fornøjelse at putte) .... Tilgengæld møder jeg aldrig tidligere en 8.30, så vi hygger om morgenen )

Anmeld

20. november 2012

dukke

Maja88 skriver:

hun vågner mellem 6 og 7.. hun er forresten 1,8år

Hold da op så får hun da godt nok sovet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.