Hvad tid kommer jeres i seng? Og hvem har "bestemt" det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. november 2012

lycly

Med "bestemt" mener jeg, om jeres barn automatisk er træt på det tidspunkt eller om det er jer der har sat sengetiden?

Herhjemme er Julia altid kommet i seng kl 20 efter hun er startet i dagpleje. Men har ofte kunne putte hende kl 19 og nogle dage allerede 18.30. Synes bare det er helt vildt tidligt, det jo ikke meget tid jeg får med hende når jeg først henter hende kl 16. Men det er måske meget normal sengetid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Laulund87

Hun kommer i seng kl 19 præcis. Så kan hun nå at sove 11 timer inden hun skal op.

I weekenderne må den gerne blive mellem 20-21 og hun kommer selv når hun er træt. Hun har altid været nem at putte og når vi siger det er sengetid i hverdagene, er det bare sådan

Anmeld

20. november 2012

janne1986

LuLy skriver:

Med "bestemt" mener jeg, om jeres barn automatisk er træt på det tidspunkt eller om det er jer der har sat sengetiden?

Herhjemme er Julia altid kommet i seng kl 20 efter hun er startet i dagpleje. Men har ofte kunne putte hende kl 19 og nogle dage allerede 18.30. Synes bare det er helt vildt tidligt, det jo ikke meget tid jeg får med hende når jeg først henter hende kl 16. Men det er måske meget normal sengetid??

Bege vores piger (2 og 5 år) kommer i seng kl 19.... 

De er begge trætte, ofte beder den bette selv om at komme i seng... 

Når det så er sommer strækker vi den tit til kl 19.30 eller 20... Kommer meget an på hvor trætte de er

Anmeld

20. november 2012

mth1987

LuLy skriver:

Her kommer vores datter i seng alt i mellem 19-20 og det er fordi hun begynder at blive træt der. Og så kommer hun tidligt op hver dag

Anmeld

20. november 2012

Nessie

I min mødregruppe har Daniel altid været den der er belvet puttet senest.

Han er altid kommet i seng kl. 20. En overgang prøvede vi at putte ham kl. 19.30, fordi vi troede han var overtræt når vi puttede ham i seng, men han var stadig vågen til 20.30-21.00, så vi gik tilbage til kl. 20.

Nogle børn har brug for meget søvn, vores har ikke. Han bliver puttet kl. 20, og falder i søvn ca. 20.30-20-45 de fleste dage, og står op igen mellem 6 og 7. Sover ca. halvanden - 2 timer til middag

Anmeld

20. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LuLy skriver:

HHeMed "bestemt" mener jeg, om jeres barn automatisk er træt på det tidspunkt eller om det er jer der har sat sengetiden?

Her hjemme bliver begge børn puttet mellem 19-19.30.
18.45 går vi op og gør klar til natten kl 19 læser vi en lille bog for lillebror først så en sang og godnat. Derefter storbrors tur til aften hygge

Anmeld

20. november 2012

Maja88

herhjemme bliver Aprilla puttt nellem 17 og 18.30.. det er efterhånden mest 17.30. men før hed det kl 17..ja er vildt tidligt og nogen dage ser jeg hende kun 30 min om eftermiddagen,men synes vi som forældre må lytte til hendes behov og ikke vores

Anmeld

20. november 2012

Camilla..

Malik er 2½ og sover ikke middagslur mere ( har han ikke gjort siden han var 2 år )

Han kommer i seng klokken 18:30 - 19.

Det er ham selv som ikke kan holde sig vågne længre tid.

Anmeld

20. november 2012

marloutti

LuLy skriver:

Magne er altid vågnet meget tidligt, derfor kommer han tidligt i seng... Mellem 18-18.45 skal han helst ligge i sengen, ellers når han og blive overtræt og så har han svært ved at falde i søvn... Det skal lige siges, vores vækkeur ringer 5.20 og han er som regel vågen lidt før det ringer... Så for at han får nok søvn, må han altså tidligt under dynen...

Anmeld

20. november 2012

4kløver

19.30 for begge på 3 og 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.