At blive kaldt grimme ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

Nu snakker min kæreste generelt pænt og dannet... Jeg ville ik finde mig i at blive kaldt alt muligt! Ligeværdig respekt! Jeg kalder ham heller ik idiot, stodder osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

M (:

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

Min kæreste har ÈN gang kaldt mig en hoverende kælling (og ja, det var jeg måske også lige i øjeblikket), men han fik af vide, at det er IKKE acceptabelt, og at jeg IKKE kunne være kærester med en mand, som kalder mig sådanne ting (og det var nok egentlig mest sagt i sjov, men det var foran hans venner, så det gider jeg bare SLET ikke at høre på!). Jeg flippede fuldstændig ud, for det er bare ikke accetabel opførsel, og jeg vil næsten sidestille det med at slå!

Han har ALDRIG kaldt mig noget i den dur siden, og tror heller ikke han gør det! 

Anmeld

20. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

NEJ - ALDRIG! han har et temperament som er blevet meeeeget bedre efter vi er sammen - vi snakker om hvorfor fx skabslågen skal slås på fordi han rammer tåen på listen osv 

han har to gange i vores 4 år forhold snakket "grimt" til mig - altså sagt noget i en råbende tone 

Da jeg er meget sensitiv og utrolig utryg ved skænderier og råb så har jeg begge gange sagt fra og vi har fået en go snak omkring det - fx "eg var bare så træt jeg beklager det gik ud over dig" osv

men hvis det nogensinde skete med overlæg og bevist i et skænderi så ville vi hurtigt være ekskærester med delebarn desværre

vi har et forhold med en usynlig kontrakt hvor vi behandler hinanden med respekt og fx heller aldrig (selvom vi sagtens ka være drønuenige) aldrig aldrig sætter forholdet på styr og fx sir "så ka du også bare skride" eller "så ska vi måske bar ikke være sammen"

så NEJ det ville jeg ikke finde mig i

Anmeld

20. november 2012

Camilla..

Ja, vi er lidt dårlige til at styre det når vi engang imellem skændes.

Men, jeg er sku nok heller ikke den bedste! Jeg kan også være hurtig til at få sagt nogen grimme ting. Hvis det lige karmer over.

Synes bare du skal prøve at snakke med ham, og fortælle ham hvad du synes om det ( hvis det altså er dig selv som er udsat for det )

Anmeld

20. november 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Aldrig nogensinde har min mand talt sådan til mig. Og gud hjælpe ham hvis han nogensinde gør....

Jeg mener på igen måde at man skal finde sig i at blive talt sådan til.

Resultatet herhjemme ville være at han fandt sig et andet sted at bo -og lige med det samme.

Vil lige sige at jeg heller aldrig kunne finde på at talee sådan til ham.

Vi har respekt for hinanden og når man har det så taler man pænt. Og er der ikke respekt, så er der heller intet forhold

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

Hvad jeg gør? Jeg finder en anden som kan behandle mig med respekt som man fortjener! Aldrig om jeg ville finde mig i det!

Anmeld

20. november 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Sådan en mand ville jeg slet ikke være i forhold med

Anmeld

20. november 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Aldrig nogensinde. Første gang han havde kaldt mig noget i den dur var han røget ud på røv og albuer. ville aldrig finde mig i den slags. Han kalder mig kun "smukke, skat, dejlige lille kone osv" 

Anmeld

21. november 2012

Moma

NEJ - herhjemme taler vi pænt til hinanden. Jeg ville ganske enkelt sige, at jeg ikke vi kaldes for den slags - og hvis det gentager sig, så er det UD af vagten.

Håber ikke, du oplever den slags.

Anmeld

21. november 2012

vitapigen

rikkeregnbue skriver:

Nej, aldrig - ville smide ham ud i det sekund han overhovedet nærmede sig at kalde mig for kælling eller andet. Det er uacceptabelt på højeste plan, og aldrig nogensinde om jeg ville finde mig i det! 

det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.