Anonym skriver:
Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??
Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv
Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???
NEJ - ALDRIG! han har et temperament som er blevet meeeeget bedre efter vi er sammen - vi snakker om hvorfor fx skabslågen skal slås på fordi han rammer tåen på listen osv
han har to gange i vores 4 år forhold snakket "grimt" til mig - altså sagt noget i en råbende tone
Da jeg er meget sensitiv og utrolig utryg ved skænderier og råb så har jeg begge gange sagt fra og vi har fået en go snak omkring det - fx "eg var bare så træt jeg beklager det gik ud over dig" osv
men hvis det nogensinde skete med overlæg og bevist i et skænderi så ville vi hurtigt være ekskærester med delebarn desværre
vi har et forhold med en usynlig kontrakt hvor vi behandler hinanden med respekt og fx heller aldrig (selvom vi sagtens ka være drønuenige) aldrig aldrig sætter forholdet på styr og fx sir "så ka du også bare skride" eller "så ska vi måske bar ikke være sammen"
så NEJ det ville jeg ikke finde mig i
Anmeld