At blive kaldt grimme ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Frk.S

Nej, det har min kæreste godt nok aldrig kaldt mig, og tvivler meget stærkt på at han nogensinde kunne finde på det.

Hvis jeg blev tiltalt sådan af min kæreste, tror jeg næppe vi var kærester ret længe.
Det er da bare for respektløst.... og jeg ville ikke finde mig i det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Fenja09

Nej jeg tror det eneste ord min kæreste har kaldt mig er "knold". Jeg har derimod kaldt ham en idiot, men altså det er yderst sjældent det sker herhjemme. De ord du nævner kommer fra et menneske, som ikke kan finde ud af at formidle sin frustration, vrede ect ordentligt og på en måde som faktisk vil blive lyttet til.

Jeg kan godt overleve, hvis min kæreste kalder mig en idiot, men værre ord end det er ikke acceptabelt.

/Fenja

Anmeld

19. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

Ja det er hændt & jeg har selv kaldt ham grimme ting! - det er sket nogle sjældne gange, hvor vi har været oppe at diskutere og vi har haft brug for at råbe lidt! - men inderst inde ved vi godt hver især at der intet hold er i det.. Det er ren frustration... Hvor vidt det er okay eller ej, så mener jeg ikke at det skader! Misforstå mig ikke, det er sket maks 3 gange på de 6 år vi er sammen! 

Dem man elsker allerhøjeste er jo også dem man sårer aller mest! 

Anmeld

19. november 2012

modesty

Anonym skriver:

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

Det ville jeg ikke finde mig i. Hvis det skete en gang eller to under et heftigt skænderi, jo okay, men slet ikke hvis det var tilbagevendende.

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Nej, aldrig - ville smide ham ud i det sekund han overhovedet nærmede sig at kalde mig for kælling eller andet. Det er uacceptabelt på højeste plan, og aldrig nogensinde om jeg ville finde mig i det! 

Anmeld

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

så forlader man ham på stedet!!!!

Det der fører en vej og jeg kan fortælle dig at den vej er uendelig grum og meget meget meget grim at komme væk fra!!

Vil rigtig gerne give dig mine bedste råd via privat snak for ved hvor uendelig hårdt det er at blive udsat for den slags for psykisk vold og den sætter virkelig ar, men når man først er sluppet fra af grebet så er det utrolig dejligt...

Anmeld

19. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja sådan en mand levede jeg desværre sammen med i 4 år engang. Da jeg endelig kom ud af det var jeg fuldstændig psykisk smadret og nedbrudt og det tog årevis at komme over det og jeg tror aldrig at jeg helt vil komme over det (i dag har jeg heldigvis verdens sødeste og dejligste mand som også er far til mine børn).

Min erfaring er at der kun er en ting at gøre og det er at komme væk. Det der du beskriver er ikke kærlighed og det bliver det aldrig. Der er ingen der har fortjent den behandling og hvis der er børn i hjemmet så tager de også skade af at se det der mønster.

Hvis det er dig selv der oplever det du beskriver så sender jeg dig her et stort kram og håber at du kommer væk så du kan have det godt og blive behandlet ordentligt. Lad være med at tro at han kan ændre sig. Hvis han elskede dig ville han ikke tale sådan til dig  

Anmeld

19. november 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ikke i det fordhold jeg er i nu med min kæreste 

Jeg har til gengæld været i sådan et forhold og efter 2 år sagde jeg stop (også et voldeligt forhold). Hvis ikke din kæreste kan tale ordentligt til dig, så er der kun én vej - og du fortjener bedre end det 

Anmeld

19. november 2012

Lusi

Kunne godt nok aldrig finde på, at gå fra min mand, fordi han kaldte mig en kælling
Det er vores forhold, alt for meget værd til, men nu har vi også været sammen i snart seks år, så ved han ikke er ude på at ødelægge mig, hvis han i kampens hede, får kaldt mig en kælling.

Anmeld

20. november 2012

betski

Anonym skriver:

Det har jeg heldigvis aldrig været ude for. Det ville også være et tegn på at han ikke har nogen respekt for mig. Gensidig respekte er alfa omega i et forhold, så hvis den ryger, ja så ryger forholdet nok også. Især hvis han slet ikke er til at snakke med om hvorfor han kan finde på at bruge sådan navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.