Anonym skriver:
Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??
Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv
Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???
Ja sådan en mand levede jeg desværre sammen med i 4 år engang. Da jeg endelig kom ud af det var jeg fuldstændig psykisk smadret og nedbrudt og det tog årevis at komme over det og jeg tror aldrig at jeg helt vil komme over det (i dag har jeg heldigvis verdens sødeste og dejligste mand som også er far til mine børn).
Min erfaring er at der kun er en ting at gøre og det er at komme væk. Det der du beskriver er ikke kærlighed og det bliver det aldrig. Der er ingen der har fortjent den behandling og hvis der er børn i hjemmet så tager de også skade af at se det der mønster.
Hvis det er dig selv der oplever det du beskriver så sender jeg dig her et stort kram og håber at du kommer væk så du kan have det godt og blive behandlet ordentligt. Lad være med at tro at han kan ændre sig. Hvis han elskede dig ville han ikke tale sådan til dig

Anmeld