Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det værste min forlovede nok har kaldt mig er tosset eller ikke rigtig klog, men det har været i sjov, hvis han kaldte mig kælling, so eller lign. ville jeg blive stiktosset, men tror jeg ikke på han kunne finde på Men jeg ville abselut IKKE acceptere det, og ved jeg han heller ikke ville hvis det var omvendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej aldrig. Og jeg ville ikke være i et forhold hvor man talte sådan til hinanden.
Anonym skriver: Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting?? Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???
Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??
Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv
Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???
Aldrig! Ville ikke være sammen med sådan en mand!
nej.. her i huset taler vi ordenligt til hinanden.
men mine ekser ( to af dem) gik på det punkt over stregen da vi var gået fra hinanden, jeg nægtede dog at gå ned på det niveau overfor den ene af dem, den anden blev jeg så at sige nødtil det, da vedkommende ikke stoppede igen.
Men langt hen af vejen taler jeg ordenligt til og om folk.
Aldrig! Og det ville højst ske én gang
Kunne heller aldrig selv finde på at sige sådanne ting.
Aldrig!
Idag kaldte han mig for snothvalp
Før kaldt mig so osv.
Min datters far (min x) kaldte mig luder, kælling, fede ko, so osv. Det var så på daglig basis, så det var hverdag for mig.
Det tog mig for lang tid at komme ud af. Smut mens du kan!!!
Det skal dog siges at jeg først gik da jeg opdagede han var utro. Men årh, jeg har aldrig haft det bedre end nu!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128