At blive kaldt grimme ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.723 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Har din partner nogensinde kaldt dig grimme ting??

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, aldrig - ville smide ham ud i det sekund han overhovedet nærmede sig at kalde mig for kælling eller andet. Det er uacceptabelt på højeste plan, og aldrig nogensinde om jeg ville finde mig i det! 

Anmeld

19. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Så som fx møg kælling, du er syg i hovet, pas på ellers ryger du ud, lamme so, møg so osv osv osv osv

Hvad gør i hvis i bliver kaldt grimme ting, og manden ikke er til at snakke med???

ja det har jeg oplevet ... jeg er ikke sammen med den fyr mere .. det er meget længe siden i en helt anden del af mit liv .. 

kom ud af det mens du stadig kan genkende dig selv i spejlet .. 

Anmeld

19. november 2012

LRJ

Ja med min x ( ikke min datters far, men ham før), blev kaldt mange grimme ting, og fik mange trusler, der var os vold og andet indblandet i det...
jeg lod ham køle ned, og så lod jeg ham komme til mig igen, men grunden til at jeg blev dengang var kun fordi jeg "troede" på de ting han sagde..
min nuværende kæreste skulle bare sige kælling til mig en gang så fik han sparket..

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg har da oplevet at min kæreste, før i tiden havde lidt svært ved at sætte ord på sin fustration og til tider kunne komme til at formulere sig ret uheldigt i vores diskussioner - dette er han heldigvis blevet meget bedre til med alderen og det ikke længere et problem, MEN han har aldrig kaldt mig, kælling, so, dum osv! hvis han gjorde ville jeg nok også blive rimelig hidsig!

Anmeld

19. november 2012

TeamRocket

Ej, og det kunne han da også lige prøve på. Ville miste alt respekt og flytte omgående!

Anmeld

19. november 2012

chael

Ja, desværre. Har også givet igen af samme skuffe.

Det preller af, som pis på en gumistøvle på mig!!

Anmeld

19. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Meddeler ham, at det vil man ikke finde sig i..og ellers er det ud af vagten med ham.

Ikke om jeg ville acceptere den slags sprog i mit univers, det kan jeg godt love dig for.
Sådan taler man bare ikke til hinanden eller nogen som helt andre.
Det er i den grad mangel på respekt.

Jeg håber da ikke det er dig selv, der er udsat for den slags verbal vold??

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2012

banana3

Anonym skriver:

NEJ ! Aldrig om min kæreste har gjort det, her hjemme taler vi pænt til hinanden, og respektere hinanden. Vi er heldigvis rigtig gode til at tale om tingene, og taler meget sammen. 

Vi har et venne par hvor proget er meget grimt, og det lader ikke til at det liiige er til at ændre. synes bestemt du skal fortælle ham at det vil du absolut ikke finde dig i, at du bliver ked af det osv.

Anmeld

19. november 2012

banana3

SussieThyssen skriver:

Meddeler ham, at det vil man ikke finde sig i..og ellers er det ud af vagten med ham.

Ikke om jeg ville acceptere den slags sprog i mit univers, det kan jeg godt love dig for.
Sådan taler man bare ikke til hinanden eller nogen som helt andre.
Det er i den grad mangel på respekt.

Jeg håber da ikke det er dig selv, der er udsat for den slags verbal vold??

Kærligst
Sussie

Ups, jeg kom til at antage det var ts, der oplevede dette derhjemme. Det beklager jeg selvfølgelig meget! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.