Hun er altid syg... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Team Putte

LineSchack skriver:

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

tak på forhånd fta den fortvivlede mor

En af mine kollegaer snakkede forleden om nogle bio dråber fra matas hun giver sine unger for at styrke imunforsvaret... De skulle ik smage særlig godt, men i noget juice så kan de ik smage det.. Måske et forsøg værd? Hendes unger kunne godt blive forkølet men aldrig særlig længe ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LineSchack skriver:

Øv hvor er det bare synd, Rigtig go bedring med dem

Forstår ikk I har fået afvide at børn skal være 2 år...

Jeg kontakede en ørelæge og fordi Emmar har haft det 3 gange inde for så kort tid så skule det bare overståes... Han fortalte mig at de trækker grænsen ved at de har haft der 3 gange på et halvt år. så for de det lavet... Du må vidst lige hive fat i en ny ørelæge det kan da ik passe din sønner skal gå og være plaget af det. Nå noget så simpelth kan afhjælpe.... Det jo så synd for dem, jeg kan da tydelig huske hvor ondt det gør.

Håber det løser sig for jer

tror også jeg må få skiftet ørelæge. For han har lige fået det igen. Det er skide synd for ham. Han sover dårligt, er i dårlig humør i løbet af dagen og mister appetitten

Anmeld

20. november 2012

betit28

LineSchack skriver:

Sikke en masse i har været igennem, håber godt nok han slipper for det en dag. Tusind tak for din historie...

er det pga af drænet han i dag ikk hører så godt?...

Min datters Fætter har fået dræn 1 gang og har et hul i trommehinden efter det og har så fået en lille høre nedsættelse på det ene øre, men ørelagen sagde at man kunne operer det når de blev ældre og det derfor ikk ville gå udover deres hørelse permanent.

Jeg har tit spurgt min læge om det er normalt, men da Emma er en fin pige og langt fremme motorisk siger min læge altid at det er normalt at de små poder er syge konstant her i vinter mdr. Men syntes bare det voldsomt, tog din læge jer alvorligt eller fik i samme smøre i starten?...rettere sagt hvad gjorde i for at blive taget alvorlig

Nu hvor jeres skøn fik konstateret Mbl-mangle, hvad gjorde i så for at beskytte ham ekstra...?

jeg krydser fingre for at drænet hjælper din datter. for min søns vedkommende så  gjorde det ikke en voldsom forskel. jo måske mht mellemørsbetændelse. men så var han bare syg med alt muligt andet i stedet. vi havde en periode hvor det var værst. på et halvt år da han var omkring 1 år gammel. der var  han syg med feber hveranden uge.vores længe var ikke ening med os i at der var noget i vejen. så vi insisterede på at han skulle undersøges grundigt. lægen mente jo bare at han var som alle andre børn som også blev syge....jaaaa men måske ikke helt i samme omfang.

vi pakkede ham troligt ind i uld om vinteren og skæmede ham så vidt det var muligt fra baktusser. med det er jo næsten umuligt.når alle omkring en snotter. han gik i dagpleje

hvis du går hjemme med din datter kunne det umiddelbart godt lyde som mbl mangel. kan jo selvfølgelig ikke vide det. tænker bare mere at hvis hun så tit er syg selom i går hjemme. så burde smittekilden jo ligesom være minimeret lidt ift hvis hun gik i institution..

mht hørelsen idag. så er han blevet opereret på højre øre for et par år siden. han havde en benæder betændelse. som dens ord beskriver meget godt. betændelsen opløser knoglerne i øret og kan kun opereres væk. han tromme hinde sidder ikke helt hvor den skal. men han har de sidste par år hver aften skulle puste en ballon op med næsen i håb om at trommehinden retter sig. på sigt kan han godt operere trommehinden på plads, for måske at gøre hørelsen bedre. men da de ikke garanterer for at hørelsen nu også bliver  bedre. har vi valgt at lave beslutningen være op til ham selv når han bliver ældre. syntes han har  været nok igennem .

har læst mig frem til at benæder betændelsen kan komme af meget hyppige  mellemørs betændelser. ved ikke hvor lkke hvor længe min søn har haft det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.