Hun er altid syg... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.356 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. november 2012

LineSchack

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

tak på forhånd fta den fortvivlede mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Babydreams

LineSchack skriver:

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

Hvor kan jeg bare godt følge dig, vi er igennem præcis det samme, med vores søn på 8 mdr, det er godt nok hårdt, og frustrende :-(

Anmeld

18. november 2012

LineSchack

RikkeRasmussen skriver:

Hvor kan jeg bare godt følge dig, vi er igennem præcis det samme, med vores søn på 8 mdr, det er godt nok hårdt, og frustrende :-(

øv hvor er det træls...stakkels din lille dreng.Go bedring til ham

det er enormt hårdt,og man føler sig rastløs....

Anmeld

18. november 2012

Babydreams

LineSchack skriver:

øv hvor er det træls...stakkels din lille dreng.Go bedring til ham

det er enormt hårdt,og man føler sig rastløs....

Også rigtig god bedring med din lille pige <3

Og ikke nok med de dumme øre, så har lucas også fået asmatisk bronkitis! Øv altså..

Anmeld

18. november 2012

Camilla..

LineSchack skriver:

hej alle sammen

Stakkels hende

Malik var også ALTID syg da han var mindre, med hoste, snot, feber osv osv.

Vi prøvede at gi' ham bio strath - og han fik det kun i en uge 1 gang om dagen. Og siden da, har han næsten ikke været syg!

God bedring med hende

Anmeld

18. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

vi er igennem noget lignende, dog ikke med indlæggelser.

Føler virkelig med jer.

Vores dreng har også haft mellemørebetændelse mange gange og har væske i ørene. Men jeg fik at vide at man ikke ligger dræn før barnet er to år

Anmeld

18. november 2012

Faith

Min Jonathan på 5½ måned har stort set ikke prøvet at være rask

Startede med at få konsteteret laktoseintolerans da han var 5 uger.

Derefter fik han en alvorlig maveinfektion.

Så fik han mellemørebetændelse og fik antibiotika.

Nu er jeg bange for han har MØB igen for han snotter helt vildt og er konstant utilfreds og sover elendigt!

Det er bare slet ikke sjovt

Anmeld

18. november 2012

LineSchack

RikkeRasmussen skriver:

Også rigtig god bedring med din lille pige <3

Og ikke nok med de dumme øre, så har lucas også fået asmatisk bronkitis! Øv altså..

Tak skal du ha... 

uhh det så øv, har i så fået en despencer?... Emma fik sådan en og det hjalp enormt hurtigt...

Anmeld

18. november 2012

TaAsJu

LineSchack skriver:

hej alle sammen

Har også kuN hørt godt om bio strat (staves) dråber.. Vi starter op mandag på dem for mine to mindste er også altid syge.. Hende på 3 er altid snottet. Og Julie på 9 md har astamatisk bronkitis, vi har vært indlagt med rs virus. Hun bliver let snottet. Så det var min sp der forslog det...

Anmeld

18. november 2012

Babydreams

LineSchack skriver:

Tak skal du ha... 

uhh det så øv, har i så fået en despencer?... Emma fik sådan en og det hjalp enormt hurtigt...

Ja sådan en har vi fået, og vi kan helt bestemt mærke en forskel :-)
Men han raler stadigvæk en del, og hoster og snotter ..

Ja ligesom din datter, det sku så synd for de små, at de skal være så dårlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.