Hun er altid syg... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mor:) skriver:

vi er igennem noget lignende, dog ikke med indlæggelser.

Føler virkelig med jer.

Vores dreng har også haft mellemørebetændelse mange gange og har væske i ørene. Men jeg fik at vide at man ikke ligger dræn før barnet er to år

Det passer ikke min søn er 2 år nu og har fået dræn i 3 gange. Første gang var han kun 9 måneder gammel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

K&S

Føler virkelig med jer.

Vores dreng har også haft mellemørebetændelse mange gange og har væske i ørene. Men jeg fik at vide at man ikke ligger dræn før barnet er to år

Har du snakket med en ørelæge?

Anton fik lagt dræn i, da han var 15 måneder og kender nogle, hvis børn har fået dræn i, allerede inden de er fyldt 1 år

Anmeld

18. november 2012

K&S

LineSchack skriver:

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

tak på forhånd fta den fortvivlede mor

Anton var stort set syg hele tiden, indtil han fik lagt dræn, da han var 15 måneder - herefter har han (7-9-13) ikke være syg 1 eneste gang  Han blev 2 år i august

Anmeld

18. november 2012

ESV

LineSchack skriver:

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

Det var præcis det samme hos os konstant vekslen mellem lunge, hals og mellemøre betændelse med ca en måneds mellemrum indtil min svigerinde foreslog undertøj med uld. Jeg var skeptisk men var villig til at prøve alt og hun har ikke været på pencillin siden og det her var i september eller oktober sidste år. Så mit bud vil være at købe uld undertøj og hue.

Anmeld

18. november 2012

betit28

LineSchack skriver:

hej alle sammen

hej vil lige komme med et indput. da min søn var helt lille var han konstant syg. mellemørsbetændelse, lungebetændelse, forkølelse, feber mm. vi bad til sidst vores læge om at han fik taget nogle blodprøver, selvom vores læge mente vi var hysteriske forældre.det viser sig så at lillemanden har mbl- mangel ( mannose binden lectin) som er det samme som lavt/nedsat imun forsvar. hvilket jo så bedre forklarede at han var så let modtagelig for baktusser. han tal var noget lavere en normalen . vi gik til kontrol på roskilde sygehus. men fik af vide at man på det tidspunkt ikke rigtig behandlede mbl-mangel. men at børnene efterhånden som de blev ældre ville vokse sig fra det. sådan omkring skole alderen. 6-7 år. jeg er dog ret sikker på at ku huske at de børn der var værst ramt evt ku få det manglende stof som injektion. min søn er idag snart 12 år . han var ørebarn og fik lagt dræn da han var 8 mdr. den dag idag bøvler han stadig med især med høre øre som han har nedsat hørelse på ..

det blev en længere smørre . men måske nogen kan bruge min historie til noget. bare spørg løs

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

Camilla.. skriver:

Stakkels hende

Malik var også ALTID syg da han var mindre, med hoste, snot, feber osv osv.

Vi prøvede at gi' ham bio strath - og han fik det kun i en uge 1 gang om dagen. Og siden da, har han næsten ikke været syg!

God bedring med hende

Det er bare så træls når de små bette poder er syge..

Hvad er Bio Starth?..

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

Føler virkelig med jer.

Øv hvor er det bare synd, Rigtig go bedring med dem

Forstår ikk I har fået afvide at børn skal være 2 år...

Jeg kontakede en ørelæge og fordi Emmar har haft det 3 gange inde for så kort tid så skule det bare overståes... Han fortalte mig at de trækker grænsen ved at de har haft der 3 gange på et halvt år. så for de det lavet... Du må vidst lige hive fat i en ny ørelæge det kan da ik passe din sønner skal gå og være plaget af det. Nå noget så simpelth kan afhjælpe.... Det jo så synd for dem, jeg kan da tydelig huske hvor ondt det gør.

Håber det løser sig for jer

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

Faith skriver:

Min Jonathan på 5½ måned har stort set ikke prøvet at være rask

Startede med at få konsteteret laktoseintolerans da han var 5 uger.

Derefter fik han en alvorlig maveinfektion.

Så fik han mellemørebetændelse og fik antibiotika.

Nu er jeg bange for han har MØB igen for han snotter helt vildt og er konstant utilfreds og sover elendigt!

Det er bare slet ikke sjovt

Ejj din lille dreng har da været igennem sit.

Det må være frygteligt ikke ar kunne stille noget op...Håber godt nok for jer og ikk mindst din lille dreng at det ik er så slemt..Rigtig go bedring med ham...

Vi har også efterhånden prøvet vores. de første 6 mdr Har Emma værer indlagt 2 gange, med asmatisk bronkitis, spiseværing, og feberkramper, og MØB... og ja nu hun bare altid syg...Det så hammer uretfærdigt at de skal igennem alt det. Man kan jo ikk forklarer dem hvorfor de har det som de har det, og det værste at det hele man kan ik fjerne det ligemeget hvor meget man ville ønske man ku tage deres onde på sig..

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

TaAsJu skriver:

Har også kuN hørt godt om bio strat (staves) dråber.. Vi starter op mandag på dem for mine to mindste er også altid syge.. Hende på 3 er altid snottet. Og Julie på 9 md har astamatisk bronkitis, vi har vært indlagt med rs virus. Hun bliver let snottet. Så det var min sp der forslog det...

i har godt nok også jeres at se til, Rigtig go beding med dem.

Håber det Bio starth vil afhjælpe...

Det kunne være jeg skulle hører min sp omkring det, vis det bare lige hjælper en smule kan man jo langt fra klage....

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

RikkeRasmussen skriver:

Ja sådan en har vi fået, og vi kan helt bestemt mærke en forskel :-)
Men han raler stadigvæk en del, og hoster og snotter ..

Ja ligesom din datter, det sku så synd for de små, at de skal være så dårlige!

Dejligt at det har en positiv virkning, men selvf tager det tid at komme helt oven på igen efter sådan en omgang... Håber at han snart er på toppen igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.