hejsa
nu har jeg ikke læst alle indlæg
men her i huset har vi også haft en dreng der har haft tendens til snot og hoste, plus at han fik dræn i ørene li før sommerferien i år.
hold op hvor det virkede, og hvor var i igennem mange pencilin kure og hele pivtøjet. 
Men så begyndte jeg at tænke på hvad man ellers kan forebygge med, hvorfor skal det lige være pencilin....
så ned i helse kosten, og så ellers læse alt hvad der var at finde på nettet.
Fandt en kur, som er anerkendt. en slags homopætisk kur. (ved godt at man skal være meget varsom med den slags, men synes godt nok vi havde prøvet alt)
min dreng havde nemlig også svært ved at sove og spise. og til sidst var vi bare så ødelagte.
Min dreng får en kur der bygger hans imunforsvar op og forebygger. og vi har oplevet at han stort set aldrig er syg og hans øre har vi ikke haft problemer med. 
han får en c vitamin pille hver morgen. det er et mærke der hedder acerola, det er tyggetabeletter der smager af kirsebær. (forebyggelse)
så får han nogle dråber der hedder thuja comp. de styrker imunforsvaret og genopbygger det, så han bedre kan stå imod.
det har virket for os.
og ved hvor opslidene det kan være det hele. Krydser fingre for at i finder ud af hvad der virker 
Anmeld