Hun er altid syg... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

LineSchack

Aisha skriver:

Det passer ikke min søn er 2 år nu og har fået dræn i 3 gange. Første gang var han kun 9 måneder gammel. 

lige præcis, man kan sagtens få det før. ..

3 gange det godt nok mange gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

LineSchack

K&S skriver:

Anton var stort set syg hele tiden, indtil han fik lagt dræn, da han var 15 måneder - herefter har han (7-9-13) ikke være syg 1 eneste gang  Han blev 2 år i august

Ejj det lyder dejligt at det har haft sådan en postitv indvirkning på ham, håber det varer ved....Jeg kan kun håbe at Emma er ligeså heldig.

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

ESV skriver:

Det var præcis det samme hos os konstant vekslen mellem lunge, hals og mellemøre betændelse med ca en måneds mellemrum indtil min svigerinde foreslog undertøj med uld. Jeg var skeptisk men var villig til at prøve alt og hun har ikke været på pencillin siden og det her var i september eller oktober sidste år. Så mit bud vil være at købe uld undertøj og hue.

Skønt at det virkede for jer, og ikk mindst din pige.

Hun har massere af uld undertøj og dragter og hvad ved jeg, men alligevel har det ingen virkning. Troede også at det kunne holde hende varm, nok. tusind tak for råd....

Anmeld

19. november 2012

LineSchack

betit28 skriver:

hej vil lige komme med et indput. da min søn var helt lille var han konstant syg. mellemørsbetændelse, lungebetændelse, forkølelse, feber mm. vi bad til sidst vores læge om at han fik taget nogle blodprøver, selvom vores læge mente vi var hysteriske forældre.det viser sig så at lillemanden har mbl- mangel ( mannose binden lectin) som er det samme som lavt/nedsat imun forsvar. hvilket jo så bedre forklarede at han var så let modtagelig for baktusser. han tal var noget lavere en normalen . vi gik til kontrol på roskilde sygehus. men fik af vide at man på det tidspunkt ikke rigtig behandlede mbl-mangel. men at børnene efterhånden som de blev ældre ville vokse sig fra det. sådan omkring skole alderen. 6-7 år. jeg er dog ret sikker på at ku huske at de børn der var værst ramt evt ku få det manglende stof som injektion. min søn er idag snart 12 år . han var ørebarn og fik lagt dræn da han var 8 mdr. den dag idag bøvler han stadig med især med høre øre som han har nedsat hørelse på ..

det blev en længere smørre . men måske nogen kan bruge min historie til noget. bare spørg løs

Sikke en masse i har været igennem, håber godt nok han slipper for det en dag. Tusind tak for din historie...

er det pga af drænet han i dag ikk hører så godt?...

Min datters Fætter har fået dræn 1 gang og har et hul i trommehinden efter det og har så fået en lille høre nedsættelse på det ene øre, men ørelagen sagde at man kunne operer det når de blev ældre og det derfor ikk ville gå udover deres hørelse permanent.

Jeg har tit spurgt min læge om det er normalt, men da Emma er en fin pige og langt fremme motorisk siger min læge altid at det er normalt at de små poder er syge konstant her i vinter mdr. Men syntes bare det voldsomt, tog din læge jer alvorligt eller fik i samme smøre i starten?...rettere sagt hvad gjorde i for at blive taget alvorlig

Nu hvor jeres skøn fik konstateret Mbl-mangle, hvad gjorde i så for at beskytte ham ekstra...?

Anmeld

19. november 2012

Vivian Møller Nielsen

Det er så hårdt nå lille bebs er syg. Og mange gange tænker man " det kan da ikke være rigtigt!!??!!"  OG NEJ det behøver ikke være sådan. Det stakkels lille væsen skal styrkes indefra.

Start ud med BIO GAIA dråber, det er dokumenteret virkende, anbefales af sundhedsplejersker. Det er probiotika, mælkesyrebakterier, som styrker maven og tarmens arbejde. HVORFOR DET NÅR DET ER ØRERNE OG SNOT? Fordi 70% af vores immunforsvar sidder omkring og i tarmene. En god fordøjelse er ALFA og OMEGA for vores evne til at modstå sygdom. 

Derudover er der også andre SMÅ men meget VIRKSOMME fif til at styrke lille bebs indrefra. Jeg skal ikke pådutte noget, men skriv hvis der er nogen der er interesseret i at vide mere.

Og hvorfra ved jeg så noget?? Jeg er mor til  en på 7½ og en på 2½ år hvor jeg ved hjælp af disse fif fik stoppet en kolik, fik has på falsk strubehoste og har fået bugt med børneeksem og nu den yngste går i vuggestue har hun kun været let snottet en gang i denne vinter.

SKRIV hvis du / I er interessert i at vide mere.

KH Vivian

Anmeld

19. november 2012

morstinus

hejsa

nu har jeg ikke læst alle indlæg  men her i huset har vi også haft en dreng der har haft tendens til snot og hoste, plus at han fik dræn i ørene li før sommerferien i år.

hold op hvor det virkede, og hvor var i igennem mange pencilin kure og hele pivtøjet.

Men så begyndte jeg at tænke på hvad man ellers kan forebygge med, hvorfor skal det lige være pencilin....

så ned i helse kosten, og så ellers læse alt hvad der var at finde på nettet.

Fandt en kur, som er anerkendt. en slags homopætisk kur. (ved godt at man skal være meget varsom med den slags, men synes godt nok vi havde prøvet alt)

min dreng havde nemlig også svært ved at sove og spise. og til sidst var vi bare så ødelagte.

Min dreng får en kur der bygger hans imunforsvar op og forebygger. og vi har oplevet at han stort set aldrig er syg og hans øre har vi ikke haft problemer med.

han får en c vitamin pille hver morgen. det er et mærke der hedder acerola, det er tyggetabeletter der smager af kirsebær. (forebyggelse)

så får han nogle dråber der hedder thuja comp. de styrker imunforsvaret og genopbygger det, så han bedre kan stå imod.

det har virket for os.  og ved hvor opslidene det kan være det hele. Krydser fingre for at i finder ud af hvad der virker

Anmeld

19. november 2012

Wik

LineSchack skriver:

hej alle sammen

min lille pige på snart 8 mdr er simpelthen altid syg, og det har hun været siden start sept. med snot og hoste, feber også kommer feberkramperne jo som vi var indlagt med ogdå de fumme øre som nu er 3 gang på 1 mdr hun har betændelse i. Hun ska ha lagt dræn på tirsdag..meeen puuhhh er godt nok ved at være kørt ned. for hun sover stort ikk og spiser ik, men græder og brokker sig kondtant hvilket jo er klart vis hun er skidt meeeen puhhh jeg er godt nok ved at være død..

har nogle af jer oplevet det med jrres små, selvom fe ikk hik i vuggestue/ dagpleje... ?.. håber nogle har nogle gode råd.. 

tak på forhånd fta den fortvivlede mor

Jeg har aldrig været i dit sted, men jeg har en rigtig god veninde med næsten samme sygdomsforløb. De flyttede da deres datter var knap et år, da der var fugt og svamp i deres lejlighed. Derefter gik meget af det i sig selv, ud over hendes immunforsvar var dårligere pågrund af mange pincilin kure og astma medicin, blev hun generelt meget mere frisk af et andet indeklima. 

Rigtig god bedring

Anmeld

19. november 2012

Camilla..

LineSchack skriver:

Det er bare så træls når de små bette poder er syge..

Hvad er Bio Starth?..

Det er noget helse ting

Malik har også været ørebarn, og vi prøvede det istedet for at han skulle ha' dræn. og der har virkelig ingenting været siden.

http://www.naturoghelse.dk/shop/bio-strath-eliksir -750-324p.html

Du kan læse lidt om det der

Anmeld

20. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Det passer ikke min søn er 2 år nu og har fået dræn i 3 gange. Første gang var han kun 9 måneder gammel. 

min søn har lige fået mellemørebetændelse igen. Tror måske jeg skal skifte ørelæge.

Anmeld

20. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
K&S skriver:

Har du snakket med en ørelæge?

Anton fik lagt dræn i, da han var 15 måneder og kender nogle, hvis børn har fået dræn i, allerede inden de er fyldt 1 år

ja tror også jeg vil få skiftet ørelæge. for nu har han fået mellemørsbetændelse igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.