trendsales - er det ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Simon Isaksen

altså vil sige hvis du byder under min pris er det okay da han/hun har skrevet de gerne vil have 300 kr for varen men og du byder 250 så siger han jo han lukker 20:05 hvis der ikke kommer højer men da han får min. pris synes jeg det er fair nok .. men alligevel lidt surt når han skriver det andet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

bøllen

Simon Isaksen skriver:

altså vil sige hvis du byder under min pris er det okay da han/hun har skrevet de gerne vil have 300 kr for varen men og du byder 250 så siger han jo han lukker 20:05 hvis der ikke kommer højer men da han får min. pris synes jeg det er fair nok .. men alligevel lidt surt når han skriver det andet  

Nu var der en som allerførst bød 150 kr. Derefter skrev SÆLGER hun ville sælge til 250 kr. Som der er en der byder, jeg byder så derefter.

så nej syntes ikke det er ok

Anmeld

18. november 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Lige præcis og TS gør intet ved det! 

Og nej ts gjorde INGENTING . Da de mener jeg kunne byde indtil kl 20 , selvom sælger skriver til køber kl 16 at hun sender ts. Og derefter en besked til os andre varen er solgt.

så  Til support . 

Men så blev man da så klog

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

Baagøe skriver:

Lige præcis og TS gør intet ved det! 

Nej overhovedet ikke!

Jeg har haft en meget træls oplevedelse derinde, hvor jeg købte en Modström jakke, som værende meget lidt brugt, og i stand som en helt ny.
Da jeg så modtager den er der et hul i den foran, som var det allerførste jeg så - jeg var rasende!

Jeg kontaktede sælger over en "sag" som jeg oprettede på ts, og medsendte billede af hullet på jakken. Sælge påstod at det vidste hun ikke, og beskyldte mig nærmest for at det var kommet da jeg pakkede jakken ud eller under fragten. Jeg måtte forklare hende, at den måde jakken var rullet sammen på, der var hullet helt pakket ind i resten af jakken. Til sidst valgte hun at stoppe med at svare, og jeg trykkede derfor på en knap, der gør at TS tager sig af sagen og laver en afgørelse. Jeg har INTET hørt, og det er nok 3-4 uger siden nu..

Anmeld

18. november 2012

Simon Isaksen

ja okay det er latterligt, nu sælger jeg selv meget på ts men jeg har faste priser med mindre jeg skriver byd også får folk det som regl til en fornuftig pris

Anmeld

22. november 2012

Pige2009

bøllen skriver:

Og nej ts gjorde INGENTING . Da de mener jeg kunne byde indtil kl 20 , selvom sælger skriver til køber kl 16 at hun sender ts. Og derefter en besked til os andre varen er solgt.

så  Til support . 

Men så blev man da så klog

Det er bare så ringe service!

Anmeld

22. november 2012

Pige2009

**Ønskebabyen skriver:

Nej overhovedet ikke!

Jeg har haft en meget træls oplevedelse derinde, hvor jeg købte en Modström jakke, som værende meget lidt brugt, og i stand som en helt ny.
Da jeg så modtager den er der et hul i den foran, som var det allerførste jeg så - jeg var rasende!

Jeg kontaktede sælger over en "sag" som jeg oprettede på ts, og medsendte billede af hullet på jakken. Sælge påstod at det vidste hun ikke, og beskyldte mig nærmest for at det var kommet da jeg pakkede jakken ud eller under fragten. Jeg måtte forklare hende, at den måde jakken var rullet sammen på, der var hullet helt pakket ind i resten af jakken. Til sidst valgte hun at stoppe med at svare, og jeg trykkede derfor på en knap, der gør at TS tager sig af sagen og laver en afgørelse. Jeg har INTET hørt, og det er nok 3-4 uger siden nu..

Det er da lige til kontant! 

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Baagøe skriver:

Det er da lige til kontant! 

Ja. jeg har stadig intet hørt...

Anmeld

25. november 2012

Pige2009

**Ønskebabyen skriver:

Ja. jeg har stadig intet hørt...

Det er bare ikke godt nok

Anmeld

25. november 2012

Sildefisk

Storgaard & Lillegaard skriver:

Ikke hvis hun sælger varen og lukker annonce før aftalt tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.