Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har budt på en annonce på trendsales - købsprisen er 300 inkl. Der er en som byder 250 , jeg byder over den pris. Sælger skriver annoncen lukker i aften kl 20+5
der kommer så et bud på 300pp ( fra en 3 ) og sælger lukker annoncen, men er det ok når hun har sat luk på ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storgaard & Lillegaard skriver: Ikke hvis hun sælger varen og lukker annonce før aftalt tidspunkt
Ikke hvis hun sælger varen og lukker annonce før aftalt tidspunkt
hun har solgt varen til den tredje der har budt med begrundelsen af det var prisen ja men hun har jo sat luk på og vi har jo ikke en chance for at byde med nu
bøllen skriver: Har budt på en annonce på trendsales - købsprisen er 300 inkl. Der er en som byder 250 , jeg byder over den pris. Sælger skriver annoncen lukker i aften kl 20+5 der kommer så et bud på 300pp ( fra en 3 ) og sælger lukker annoncen, men er det ok når hun har sat luk på ???
**Ønskebabyen skriver: NEJ det er det absolut ikke i mine øjne.. Jeg synes desværre jeg har oplevet mange useriøse brugere derinde på det sidste, som ikke holder sig til TS-regler..
NEJ det er det absolut ikke i mine øjne.. Jeg synes desværre jeg har oplevet mange useriøse brugere derinde på det sidste, som ikke holder sig til TS-regler..
syntes heller ikke det er ok hun har jo sat luk på.
øv øv det er da en træls udvikling
Bøllemyr skriver: Umiddelbart nej.
Umiddelbart nej.
ok
man kan sige, det jo bare ris til egen røv, det ku jo være der var nogen der havde budt over de 300 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128