trendsales - er det ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

bøllen

Storgaard & Lillegaard skriver:

Det synes jeg slet ikke er iorden, da hun ikke har oplyst at hvis prisen bliver budt før lukketidspunkt sælges den. Men desværre kan man ikke gøre så meget, det er møg ærgerligt. Jeg har selv stået i situationen op til flere gange på trendsales

det har hun nemlig ikke. jeg har skrevet til support må se hvad de siger. men som en anden skriver hun lukker jo også for muligheden for vi andre ville byde igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

bøllen

Storgaard & Lillegaard skriver:

Endten har man en fast pris eller et lukketidspunkt.
Jeg forstår det som at lukketidspunkt kom på efter den faste pris så vil jeg mene at lukke tidspunktet er gældende hvis ikke sælger oplyser at varen bliver solgt før tid hvis prisen opnåes.

har lige læst hele annoncen igen. Der er en der først byder 150 kr sælger skriver så at hun kan gå med til 250 inkl som der så er en der byder kort før mit bud.

Så hun havde så selv ændret salgsprisen i besvarelserne

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

bøllen skriver:

syntes heller ikke det er ok  hun har jo sat luk på.

øv øv det er da en træls udvikling

Ja, det er en super træls udvikling Jeg har ellers altid været glad for at bruge trendsales.

Hun er jo egentlig også for dum, for hun har jo stor mulighed for at tjene mere på sin varer, end hvad hun havde sat som mindstepris.

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

Da ikke når hun har sat luk på.

Hvis hun siger 20+5 så er det 20+5 den lukker og ikke før...

Anmeld

18. november 2012

Malthesmoar

nej

Anmeld

18. november 2012

BellaT

Carl-Emil's mor skriver:

gør dig og mig og alle andre en tjeneste at anmelde det til ts.. Jeg er ikke heeeeeeelt 100% på at det er regelbrud men det er useriøst og dårlig stil af sælgeren.. Ved nok anmeldelser altså ved nok gange sælger gør sådan noget kan sælger blive blokeret mm det har jeg selv oplevet med en der var den ledeste m¤g kost jeg nogensinde havde mødt. TS havde så mange sager på hende at min sag fik bægeret til at blive fyldt og hun blev slettet...

Vil gerne vide hvad den sælger hedder for hende gider jeg IKKE HANDLE MED!!!!!!!!!

Er så træt af usle folk på trendsales

Wow! Måske du ikke skulle være så meget på TS, hvis det gør dig vred... Sorry, men det er altså bare genbrugstøj og private personer der sælger.

Til trådstarter: Hvis der har været en køb nu-knap på annoncen, så mener jeg altså at annoncen lukkes, når køber trykker på den knap. Er ikke sikker, men tror det faktisk.

Anmeld

18. november 2012

Laulund87

BellaT skriver:

Wow! Måske du ikke skulle være så meget på TS, hvis det gør dig vred... Sorry, men det er altså bare genbrugstøj og private personer der sælger.

Til trådstarter: Hvis der har været en køb nu-knap på annoncen, så mener jeg altså at annoncen lukkes, når køber trykker på den knap. Er ikke sikker, men tror det faktisk.

Mener jeg også

Anmeld

18. november 2012

Carl-Emil's mor

BellaT skriver:

Hvor står der lige at du bestemmer henne - jeg har nemlig ikke set det Ikke ondt ment men come on din kommentar er unødvendig..

Du ved jo slet ikke hvad jeg bruger trendsales til eller ej, om det er børnetøj eller design møbler mm

jeg har været bruger derinde i over 7 år og har aldrig set så stor en nedgang derinde som der er kommet inden for de sidste 1½ år og jeg ved af erfaring at jo flere useriøse sælgere der er derinde jo dårligere går sidden fordi folk får flere og flere dårlige oplevelser

Uanset om det er privatpersoner eller ej så er det igen noget med gensidig respekt at gøre.

god uge til dig

Anmeld

18. november 2012

Pige2009

**Ønskebabyen skriver:

NEJ det er det absolut ikke i mine øjne..

Jeg synes desværre jeg har oplevet mange useriøse brugere derinde på det sidste, som ikke holder sig til TS-regler..

Lige præcis og TS gør intet ved det! 

Anmeld

18. november 2012

BellaT

Carl-Emil's mor skriver:

Hvor står der lige at du bestemmer henne - jeg har nemlig ikke set det Ikke ondt ment men come on din kommentar er unødvendig..

Du ved jo slet ikke hvad jeg bruger trendsales til eller ej, om det er børnetøj eller design møbler mm

jeg har været bruger derinde i over 7 år og har aldrig set så stor en nedgang derinde som der er kommet inden for de sidste 1½ år og jeg ved af erfaring at jo flere useriøse sælgere der er derinde jo dårligere går sidden fordi folk får flere og flere dårlige oplevelser

Uanset om det er privatpersoner eller ej så er det igen noget med gensidig respekt at gøre.

god uge til dig

Ja, undskyld, den var unødvendig. Men forstår bare ikke hvorfor nogle mennesker kører sig selv op i en spids over noget så ligegyldigt.

Du skriver om gensidig respekt - hvad med tolerance? Og overbærenhed?

Private personer har ikke alle sat sig 100 % ind i reglerne, har måske en travl hverdag og glemmer en annonce osv.

Igen - det er kun genbrugsting og private personer... Synes ikke det er værd at hidse sig op over og bliver faktisk lidt forskrækket over så hård en tone omkring private sælgere. Ikke fordi jeg selv er en dårlig sælger, men fordi jeg har taget det ret roligt, når jeg selv har haft dårlige oplevelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.