Carl-Emil's mor skriver:
Hvor står der lige at du bestemmer henne - jeg har nemlig ikke set det
Ikke ondt ment men come on din kommentar er unødvendig..
Du ved jo slet ikke hvad jeg bruger trendsales til eller ej, om det er børnetøj eller design møbler mm 
jeg har været bruger derinde i over 7 år og har aldrig set så stor en nedgang derinde som der er kommet inden for de sidste 1½ år og jeg ved af erfaring at jo flere useriøse sælgere der er derinde jo dårligere går sidden fordi folk får flere og flere dårlige oplevelser
Uanset om det er privatpersoner eller ej så er det igen noget med gensidig respekt at gøre.
god uge til dig 
Ja, undskyld, den var unødvendig. Men forstår bare ikke hvorfor nogle mennesker kører sig selv op i en spids over noget så ligegyldigt.
Du skriver om gensidig respekt - hvad med tolerance? Og overbærenhed?
Private personer har ikke alle sat sig 100 % ind i reglerne, har måske en travl hverdag og glemmer en annonce osv.
Igen - det er kun genbrugsting og private personer... Synes ikke det er værd at hidse sig op over og bliver faktisk lidt forskrækket over så hård en tone omkring private sælgere. Ikke fordi jeg selv er en dårlig sælger, men fordi jeg har taget det ret roligt, når jeg selv har haft dårlige oplevelser.
Anmeld