trendsales - er det ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Endten har man en fast pris eller et lukketidspunkt.
Jeg forstår det som at lukketidspunkt kom på efter den faste pris så vil jeg mene at lukke tidspunktet er gældende hvis ikke sælger oplyser at varen bliver solgt før tid hvis prisen opnåes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

HeidiØ

bøllen skriver:

Har budt på en annonce på trendsales - købsprisen er 300 inkl. Der er en som byder 250 , jeg byder over den pris. Sælger skriver annoncen lukker i aften kl 20+5

der kommer så et bud på 300pp ( fra en 3  ) og sælger lukker annoncen, men er det ok når hun har sat luk på ???

Ej, det sys jeg ik er ok! Hvis hun har skrevet et luktidspunkt, så er det vel det der gælder! Øv hvor træls!

Anmeld

18. november 2012

Carl-Emil's mor

bøllen skriver:

Har budt på en annonce på trendsales - købsprisen er 300 inkl. Der er en som byder 250 , jeg byder over den pris. Sælger skriver annoncen lukker i aften kl 20+5

der kommer så et bud på 300pp ( fra en 3  ) og sælger lukker annoncen, men er det ok når hun har sat luk på ???

gør dig og mig og alle andre en tjeneste at anmelde det til ts.. Jeg er ikke heeeeeeelt 100% på at det er regelbrud men det er useriøst og dårlig stil af sælgeren.. Ved nok anmeldelser altså ved nok gange sælger gør sådan noget kan sælger blive blokeret mm det har jeg selv oplevet med en der var den ledeste m¤g kost jeg nogensinde havde mødt. TS havde så mange sager på hende at min sag fik bægeret til at blive fyldt og hun blev slettet...

Vil gerne vide hvad den sælger hedder for hende gider jeg IKKE HANDLE MED!!!!!!!!!

Er så træt af usle folk på trendsales

Anmeld

18. november 2012

bøllen

Lunae skriver:

Den er lidt svær, for hvis jeg har sat en fast pris på og den så bliver budt, så vil jeg mene at annoncen bør lukke. Men i og med at der er sat en budrunde igang er den måske lidt kritisk, med mindre sælger har oplyst om at annoncen lukkes hvis prisen bliver budt!

hun har IKKE gjordt opmærksom på annoncen lukkes hvis prisen bliver budt. vil da mene når hun sætter luk på acceptere hun jo de bud der er kommet . og må vente med at lukke til luk tidspunktet er opnået

Anmeld

18. november 2012

bøllen

Storgaard & Lillegaard skriver:

Endten har man en fast pris eller et lukketidspunkt.
Jeg forstår det som at lukketidspunkt kom på efter den faste pris så vil jeg mene at lukke tidspunktet er gældende hvis ikke sælger oplyser at varen bliver solgt før tid hvis prisen opnåes.

I selve annonce oprettelsen står der ved pris 300 kr og sælger betaler porto.

der bliver så budt 250 og jeg byder 255 kr - sælger vælger så at sætte luk på annoncen til i aften kl 20+5 ( vores bud var igår ) idag er der så en der byder 300 pp

og sælger skriver - Til andre interesserede, der også har budt. jakken er solgt til 300 kr., som der oprindelig stod i annoncen.

hvilket jeg måske syntes er lidt dårlig stil da hun jo ved at sætte luk på acceptere vores bud.

Anmeld

18. november 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Undskyld det korte svar, Charlie krævede lid min opmærksomhed.
Jeg synes ikke det er ok, har hun sat en tidshorisont, skal hun også holde den!

helt ok du svarede jo på stillede spørgsmål

Anmeld

18. november 2012

bøllen

FrkZier skriver:

man kan sige, det jo bare ris til egen røv, det ku jo være der var nogen der havde budt over de 300 kr

det jo lige det

Anmeld

18. november 2012

Storgaard & Lillegaard

bøllen skriver:

I selve annonce oprettelsen står der ved pris 300 kr og sælger betaler porto.

der bliver så budt 250 og jeg byder 255 kr - sælger vælger så at sætte luk på annoncen til i aften kl 20+5 ( vores bud var igår ) idag er der så en der byder 300 pp

og sælger skriver - Til andre interesserede, der også har budt. jakken er solgt til 300 kr., som der oprindelig stod i annoncen.

hvilket jeg måske syntes er lidt dårlig stil da hun jo ved at sætte luk på acceptere vores bud.

Det synes jeg slet ikke er iorden, da hun ikke har oplyst at hvis prisen bliver budt før lukketidspunkt sælges den. Men desværre kan man ikke gøre så meget, det er møg ærgerligt. Jeg har selv stået i situationen op til flere gange på trendsales

Anmeld

18. november 2012

bøllen

Carl-Emil's mor skriver:

gør dig og mig og alle andre en tjeneste at anmelde det til ts.. Jeg er ikke heeeeeeelt 100% på at det er regelbrud men det er useriøst og dårlig stil af sælgeren.. Ved nok anmeldelser altså ved nok gange sælger gør sådan noget kan sælger blive blokeret mm det har jeg selv oplevet med en der var den ledeste m¤g kost jeg nogensinde havde mødt. TS havde så mange sager på hende at min sag fik bægeret til at blive fyldt og hun blev slettet...

Vil gerne vide hvad den sælger hedder for hende gider jeg IKKE HANDLE MED!!!!!!!!!

Er så træt af usle folk på trendsales

jeg har skrevet til support, da jeg ikke syntes det er ok. Ved heller om det er et brud på reglerne , derfor jeg lige skrev herinde. Men vil jo mene når der er sat luk på skal det overholdes. Må se hvad support siger.

Vil ikke skrive navn på sælger da dette indlæg ikke er lavet for at hænge sælger ud, men for at få svar på om det er ok

Anmeld

18. november 2012

bøllen

HeidiØ skriver:

Ej, det sys jeg ik er ok! Hvis hun har skrevet et luktidspunkt, så er det vel det der gælder! Øv hvor træls!

ja det vil jeg også mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.