Jeg kan godt forstå at i gerne vil væk fra panodilen. Men hvis i har spurgt en læge direkte om det er ok, så er det vel godt nok. Det undrer mig så lidt at panodilen hjælper hende når i har sat dosis så meget ned som du skriver, så er det jo ikke sikkert at den hjælper hende rent fysisk men psykisk i stedet. Kunne man forestille sig at i fortyndede den? evt. med sukkervand gradvist over en længere periode og derved fik den skåret helt fra.
Jeg husker ikke helt hvad du har skrevet i alle indlægene, men min datter var ørebarn, hun havde aldrig lært at ligge ned og sove, fordi hun altid havde ondt. Hun forbandt jo det at sove med ubehag og smerter. Selv når vi med sikkerhed vidste at hun ikke havde ondt, græd hun for det var det hun havde lært. Det tog os mange mange måneder at lære hende at sove uden gråd.
Har i prøvet en ørelæge? en almindelig praktiserende læge har ikke mulighed for at undersøge om der står væske på ørerne, det kan kun en ørelæge.
Er det kun om aftenen? hvordan når hun skal sove om dagen? er det lige sådan eller har i et andet putteritual der? Aftenuro er slet ikke så ualmindeligt hos mindre børn. Hvad er forskellen på rytmen om dagen og om aften?
Panodil kan jo godt skabe afhængighed i den forstand at panodil gennem længere tid, pudsigt nok, kan give hovedpine. Men om en enkelt gang i døgnet betyder noget i den sammenhæng ved jeg ikke.
Har i taget snakken op med lægen direkte og ikke bare nævnt det i forbifarten? Jeg kan fuldt ud sætte mig ind i dine frustrationer. Det var også hårdt her, da vi havde så meget aftenuro med Lærkes ører.
Ellers ville jeg prøve alternativ behandling. Jeg har hørt fra flere at zoneterapi skulle være godt.
Berith
Anmeld