Panodil hver aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

Challe13

WiitrioeN skriver:

Jeg har prøvet men...

Men tror jeg prøver at ringe ned til lægen på mandag, så må vi håbe der er en der gider at kigge på hende...

Der er bare et lille problem, vi har fået at vide at vi helst helt skal undgå at blive indlagt eller at der er nogen læger der piller for meget ved hende, for de er bange for at dte kan ødelægge vores lille barn helt, de siger at hun lider under alt dte hun har været udsat for og at dte er begyndt at komme op til overfladen nu mm. (lang historie, men der er bla. ingen der må holde, røre, nusse osv. og når hun skal i dp. må dp. moderen slet ikke røre hende den første månede, og vi skal kun være der 15 min af gangen, + en langsom opstart på min. 3 måneder, måsker mere)
Så det kan jo også besværlig gøre det for dem...

Puha det er frustrende (staves)

Men rart at høre min lille pige ikke er den eneste!!!

Tak

hm nu har jeg lige læst mere.. jeg ved godt I har prøvet læger m.m. men jeg tænker på om I har prøvet eller overvejet zoneterapi, healing eller anden alternativ behandling ( enten til datteren eller til jer selv????)
jeg ved godt det nok ikke er noget lægerne anbefaler men derfor kan det ikke skade at prøve alligevel... det kunne jo være det kunne hjælpe...

Jeg læser det også som om I er ret frustrerede over hendes eventuelle smerte eller uro, jeres frustration m.m. kan også smitte af på jeres datter, ( og jeg tror at for tidlig fødte er mere sensitive over for uro/ ændringer m.m.)  så prøv at mærke efter hos jer selv hvordan følelsen er når I skal til at putte. for I skal selv være rolige  også indvendig for at kunne give roen videre.

ved ikke om du kan/vil bruge dette til noget men det var bare endnu en tanke.. et forsøg på at hjælpe... håber at I får en mere fredelig putning.
venlige tanker Challe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

finkedinke

Jeg kan godt forstå at i gerne vil væk fra panodilen. Men hvis i har spurgt en læge direkte om det er ok, så er det vel godt nok. Det undrer mig så lidt at panodilen hjælper hende når i har sat dosis så meget ned som du skriver, så er det jo ikke sikkert at den hjælper hende rent fysisk men psykisk i stedet. Kunne man forestille sig at i fortyndede den? evt. med sukkervand gradvist over en længere periode og derved fik den skåret helt fra.

Jeg husker ikke helt hvad du har skrevet i alle indlægene, men min datter var ørebarn, hun havde aldrig lært at ligge ned og sove, fordi hun altid havde ondt. Hun forbandt jo det at sove med ubehag og smerter. Selv når vi med sikkerhed vidste at hun ikke havde ondt, græd hun for det var det hun havde lært. Det tog os mange mange måneder at lære hende at sove uden gråd.

Har i prøvet en ørelæge? en almindelig praktiserende læge har ikke mulighed for at undersøge om der står væske på ørerne, det kan kun en ørelæge.

Er det kun om aftenen?  hvordan når hun skal sove om dagen? er det lige sådan eller har i et andet putteritual der?  Aftenuro er slet ikke så ualmindeligt hos mindre børn. Hvad er forskellen på rytmen om dagen og om aften?

Panodil kan jo godt skabe afhængighed i den forstand at panodil gennem længere tid, pudsigt nok, kan give hovedpine. Men om en enkelt gang i døgnet betyder noget i den sammenhæng ved jeg ikke.
Har i taget snakken op med lægen direkte og ikke bare nævnt det i forbifarten? Jeg kan fuldt ud sætte mig ind i dine frustrationer. Det var også hårdt her, da vi havde så meget aftenuro med Lærkes ører.
Ellers ville jeg prøve alternativ behandling. Jeg har hørt fra flere at zoneterapi skulle være godt.
Berith

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Har i fundet en anden metode istedet for panodilen?  

Anmeld

9. juni 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Har i fundet en anden metode istedet for panodilen?  

øh hehe...

både og tror jeg...

men hun er vist ved at få et eller andet sygedom oveni, så det er lidt svært, men vi har lavet om på hendes soverytmer i løbet af dagen, løftet senge i hovedet, puttet den voksens dyne hun sover på lidt tætter omkring hende, også sover hun jo kun med tæppe men nu får hun lagt en dyne over benene så når hun sparker det af sig så får hun lidt modstand nede ved fødderne osv.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

WiitrioeN skriver:

øh hehe...

både og tror jeg...

men hun er vist ved at få et eller andet sygedom oveni, så det er lidt svært, men vi har lavet om på hendes soverytmer i løbet af dagen, løftet senge i hovedet, puttet den voksens dyne hun sover på lidt tætter omkring hende, også sover hun jo kun med tæppe men nu får hun lagt en dyne over benene så når hun sparker det af sig så får hun lidt modstand nede ved fødderne osv.

Panodilen er i så helt stoppet med så ? 

Anmeld

12. juni 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Panodilen er i så helt stoppet med så ? 

lige pt. ja, dog vil jeg stadig lytte til min læge og gi hende det de aftner hvor det er rigtig slemt, bliver jo nød til at stole på vores læger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.