Fra min side kan du tror, at jeg aldrig ville tænke, at du er en dårlig mor. Jeg tror ingen vil gøre det! Måske fordi skriflige sprog er lidt anderledes end når man snakker. Du søger råd og jeg har fortælt min erfaring (og jeg er ikke den eneste, som har oplevet mærkelige skrige ture fra små børn). Når vi giver dig vores erfaring men du alligevel ikke kan bruge noget af dem, for din datter er especielt. Hvad søger du så egentligt???
Jeg synes hellere ikke, at jeg har været en dårlig mor, for min søn har haft to dårlige måneder. En ting er at lade børnene græde alene og går fra dem og en anden ting er at være der hele tiden for dem. Og de kan sagtens mærke det.
Jeg ved, at din lille Daniella pige har haft det svært i starten. Men hun må have mange ting som alle andre børn. Hvad vil du så, når det er tid til at tage hendes flaske, sut, ble, etc etc. Hvis hun viser uro, hvad ville du gøre???? Det same med de der panodiler, som ødelægger hendes tarm... At have børn er ikke en dans på roser og der er altid nogle hårde perioder.
Jeg tror at lille Daniella har det anderledes sunhedsmessig en de andre børn, det er klart. Men i hendes sjæl er hun ligesom alle andre babier og små børn. De er glade, men de kan også blive utilfredse. Hvad vil du gøre, når de der "tantrums" kommer? Et barn som ikke vil et eller andet og ligger på gulvet og skriger???? Self. er det ikke det samme nu, men du skal forstå at små børn græder nogle gange og det er ikke din skyld. Det er dit job som mor at gøre det du gøre nu og blive ved at give hende så meget tryghed som muligt. Men jeg synes, at du skal tage panodiller væk og ligge sammen med hende om aften indtil hun kan endelig falde til ro. Gør dig klart til at gå i seng sammen med hende og lade hende sove i jeres seng i den periode, hvor hun er så ulykkelig. Hurtigere end du tror, vil hun har det godt igen og kan sove uden effekten af panodillen.
Anmeld