Jeg vil ALDRIG give mit barn panodil hvis ikke det var fordi der virkelig var en grund til det, jeg giver hende ikke panodil fordi jeg ikke "gider" at høre på hendes gråd, og jeg er der altid for min lille pige, de aftner hvor vi har prøvet ikke at gi hende panodil har tegne været meget tydelige, hun skriger i flere timer, også selvom jeg sidder med hende, går med hende, synger for hende mm. der er bare ingen ting at gøre
Jeg er af den holdning at hvis mit barn skriger så skal jeg være der for hende, bare det hun klynker dte mindste så er jeg der, jeg vil ALDRIG lade mit banr skrige og jeg vil ALDRIG blive sur, irriteret eller træt af mit barn fordi det skriger ALDRIG...
Jeg har snakket med 3 forskellige læger, jeg har snakket med en overlæge på et sygehus + flere sygeplejserske, og INGEN sagde noget til det, den enste der bed mæske i det jeg sagde var stakkels barn og at så længe jeg ikke kom i nærheden af hendes døgn dosis så skulle det ikke skade...
Jeg har selv henvednte mig til øre, næse, halslæger, til sygehus mm. og ingen kan hjælpe os...
Min lille pige får alt den opmærksomhed og tryghed hun ber om, og aldrig mindre, kun mere...
Jg syntes bestemt heller ikke det er okay at gi sit barn panodil hver aften, men jeg syntes heller ikke det er okay at mit banr skal siger flere timer hver aften for at falde i søvn, og når jeg har henvendtre mig til flere forskellige uden at få hjælpe kan jeg ikke se hvad jeg ellers skal gøre...
Og det ER panodielen der får hende til at sove, tro mig jeg kender mit barn og jeg ved hvad jeg snakker om...
Jeg har fået mange snakke med læger, sundhedsplejerske, sygehus mm.
Og mit banr får mere tryghed og opmærksomhed end hun ber om, vi er der altid lidt mere for vores barn end hun ber om da dette er en meget vigtig ting for os pga. hendes fortidlige fødsels...
Vi har fået at vide at vi læser og forstår vores barn beder end mange andre forældre, at vi er meget opmærksom på hende og gir hende alt...
Så jeg kan sige med sikkerhed at det ikke er der problemet ligger!!!
hun har en bamse hun sover med hver aften+ andre bamser i sengen, hun ligger oven på en voksen dyne for at skabe denne tryghed det kan gi at ha det svøb om sig...
Vi har prøvet at lade hende høre afslappet musik, og vi har prøvet andre putte metoder, men på grund af hende for tidlige fødsels har vi fået at vide at vi ikke må ændre for meget på en gang, så det sker lige så stille men vi har endnu ikke fundet noget der hjælper, og denne metode vi benytter nu har vi benyttet i lang tid og den virker hevr aften så længe hun får sin panodil, det er lige så snart hun ikke får panodil at det går galt...
¨Jeg ved der er noget galt, hvad ved jeg ikke, men ved der er noget, og både min mand og jeg syntes også det er forkert, derfor denne tråd...
Men vi ved med sikkerhed at hun får alt den opmærksomhed og tryghed hun har brug for...
Daniella får en flaske når hun bliver puttet, også en mere når vi går i seng + en om natten (ialt ca. 300ml) Og dette er nødvendig da hun ikke er større end hun er...
Den måde vi putter på en en måde vi har fundet frem til med tanke på hvad de har sagt på sygehus, sammen med sundhedsplejersker og vores egen tanker omkring hvad vores datters behov er, da de er lidt store og anderledes end så mange andre børns....
Min datter er verdens dejligeste, gladeste, mest vidundelige lille pige, og jeg vil gøre alt for hende, rande alle de gange det kræver, altid være der for hende om det så bare var en lille ting, siger hun det mindste efter hun er puttet er jeg der for hun skal vide vi er der selvom hun er blevet puttet!
Jeg kunne blive ved i evigheder, men fik vist svaret på alle indlæg med dette lange indlæg...
Mvh. TrioeN
Anmeld