Jeg oprettet dette indlæg for at få hjælp til hvad jeg evt. kunne gøre og IKKE for at få en følelse af at være en dårlig mor...
Jeg ved jeg er en go mor der ønsker alt det bedste for mit barn, og jeg ønsker heller ikke at gi hende panodil, igen derfor oprettet jeg denne tråd...
Jeg ved selv det ikke er godt for mit barn, og at det ikke er det mest rigtigt at gøre, men når jeg har henvendte mig til flere forskellige læger og sygehus og ikke fået respons på dette kan jeg jo ikke gøre meget mere, derfor valgte jeg at søge hjælp herinde ved jer hvilket jeg har fundet ud af var MEGET forkert valg...
Detter er ikke et sjovt enme for en mor eller far og det er et meget følsomt enme...
Vi står magtes løse og ved selv og alle omkring os at dette problem skylde ikke at min datter har nogen behov der ikke bliver opfyldt...!!!!!
Og den måde un græder på, og bevæger sig på mm. viser også tegn på noegt andet...
det er let at sidde på den anden side af skærmen og dømme og ha en mening men det er noget helt andet at står med det selv...
Mit barn er ikke som jeres, hun er en pige helt for sig selv og kun på alle de bedste måder!
Vores forløb har ikke været som jeres..
Vores datter har altid været en glad og tilfreds pige..
at lade vores barn græde hver aften uden at kunne finde grunde er sq lige så synd for den lille pige som så mange andre ting...
Og igen vi ved med sikkerhed at det Ikke skylde at hun har nogen behov der ikke bliver opfyldt!!!!!
I må godt ha alle jeres fordomme mm. men vi har søgt hjælp, vi har søgt råd, og vi har ikke taget denne beslutning selv, tværdigmod...
Vi ligger hovederne i blød hver aften for at slippe væk med denne panodil, for ikke nok med at det er skadeligt for vores barn er det sq heller ikke billigt (det er så det mindste problem)...
Hvis i virkelig vil hjælpe os så lad være med at komme med noget negativt men prøv at hjælp og istedet for...
Vi er kun enig i at dette ikke er godt og at dette ikke er det rigtigt på længer sigt, og dette er ikke det vi ønsker og derfor denne tråd...
Anmeld