Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Carl-Emil's mor

SussieThyssen skriver:

Hvem i alverden siger de er muslimer bare fordi de har et udenlandsk navn?
Skal man nu også påduttes tro efter navn?

Der er masser af flygtninge og indvandrere med udenlandsk klingende navne, som IKKE er muslimer..og hvis de var...hvad så?

Jeg giver ikke hat for den artikel (typisk EB som gerne vil lave rav i andedammen...føj!)

Eiii sådan noget gør mig bare så vred...så nu sætter jeg mig på mine hænder. 

(Gu' ve' hvad jeg så vil blive dømt som, hvis jeg brugte mit andet efternavn, som er umuligt for de fleste både at udtale og stave)

Kærligst
Sussie

jeg overvejde at skrive det samme svar da jeg så tråden men gad simpelthen ikke...

men må give dig stort  for dit svar.. Jeg modtager altid en " Hvis du ikke forstår eller taler dansk så ring på xxxxxxxx så bliver der arrangeret en tolk " jeg er pære dansk, min farmor forelskede sig bare i en sydamerikaner som flyttede her til men sådan er det, mit fornavn er fuldstændig dansk altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

SussieThyssen

Ina33 skriver:

Præcis, typisk EB. Endnu engang blevet jeg mindet om hvorfor jeg ALDRIG læser den avis...

Helt enig

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Taco78 skriver:

Det var lige præcis også min tanke!!!!

"- Der var, bemærkede vi, mange med udenlandske, ikke-danske navne. Lad os bare kalde dem muslimer."  ????????????

Hvad søren er det for en udtalelse?????? Jeg giver ikke en hujende fis for den artikel (eller hvad vi nu skal kalde den....) Ja, jeg holder også her

Derudover er jeg da så fløjtende ligeglad med hvilken tro folk har!!!

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Carl-Emil's mor skriver:

jeg overvejde at skrive det samme svar da jeg så tråden men gad simpelthen ikke...

men må give dig stort  for dit svar.. Jeg modtager altid en " Hvis du ikke forstår eller taler dansk så ring på xxxxxxxx så bliver der arrangeret en tolk " jeg er pære dansk, min farmor forelskede sig bare i en sydamerikaner som flyttede her til men sådan er det, mit fornavn er fuldstændig dansk altså

Tak...ja det er bare SÅ latterligt...håber den pågældende præst får en næse for den generalisering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.