Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

TNBC

LuLy skriver:

Der kan man bare se

Så danskere er da ikke et hak bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

L&V

LuLy skriver:

Lige præcis, og jeg ved at mange muslimer nyder Juletiden ligeså meget som vi gør

Ja så absolut..

Anmeld

15. november 2012

lycly

Yurie skriver:

Så danskere er da ikke et hak bedre...

Det var lige præcis min pointe

Anmeld

15. november 2012

TNBC

LuLy skriver:

Det var lige præcis min pointe

Men fordomme styrer os

Anmeld

15. november 2012

lycly

Yurie skriver:

Men fordomme styrer os

Ja, desværre. Det er så uretfærdigt. Og det gælder begge veje, ligesom at mange muslimer tror at alle danskere er racister og imod dem og det passer bare slet ikke. Hvor ville alting være nemmere hvis alle var i stand til at se ud over alle de fordomme

Anmeld

15. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
SussieThyssen skriver:

Hvem i alverden siger de er muslimer bare fordi de har et udenlandsk navn?
Skal man nu også påduttes tro efter navn?

Der er masser af flygtninge og indvandrere med udenlandsk klingende navne, som IKKE er muslimer..og hvis de var...hvad så?

Jeg giver ikke hat for den artikel (typisk EB som gerne vil lave rav i andedammen...føj!)

Eiii sådan noget gør mig bare så vred...så nu sætter jeg mig på mine hænder. 

(Gu' ve' hvad jeg så vil blive dømt som, hvis jeg brugte mit andet efternavn, som er umuligt for de fleste både at udtale og stave)

Kærligst
Sussie

Det var lige præcis også min tanke!!!!

"- Der var, bemærkede vi, mange med udenlandske, ikke-danske navne. Lad os bare kalde dem muslimer."  ????????????

Hvad søren er det for en udtalelse?????? Jeg giver ikke en hujende fis for den artikel (eller hvad vi nu skal kalde den....) Ja, jeg holder også her

Derudover er jeg da så fløjtende ligeglad med hvilken tro folk har!!!

/ Taco78 

Anmeld

15. november 2012

Camilla..

Faith skriver:

I år er størstedelen af ansøgerne til julehjælp muslimer.

Læs artiklen og kom med jeres mening. I en sober tone.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1864676.ece

Det synes jeg bare ikke er iorden..

Altså, julehjælp skal være til dem som holder JUL!

- Min svigerfamilie er ikke danske, og min mand er kurder, så er på ingen måde racist. Men, det bliver sku for meget!!

Anmeld

15. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Camilla.. skriver:

Det synes jeg bare ikke er iorden..

Altså, julehjælp skal være til dem som holder JUL!

- Min svigerfamilie er ikke danske, og min mand er kurder, så er på ingen måde racist. Men, det bliver sku for meget!!

Men der står jo intet om at dem, der har søgt om julehjælp IKKE holder jul..... Der står blot at de har udenlandske navne, og der bliver så konkluderet, at så må de være muslimer....

Jeg tænker, at dem der har søgt om julehjælp ER nogen, der holder jul!

/ Taco78 

Anmeld

15. november 2012

Tullepigen90

bette bebs skriver:

Julehjælp er til dem der holder jul, det kan ikke være til diskution! Jeg synes det er synd, for dem der går glip af andesteg og en lille gave til børnenen, fordi nogen driver plat på det. Så var det da bedre at de 10 % fik flere gaver og mere hjælp end at give det til nogen som jo er ligeglade med traditionen.

Læste forøvrigt i et af indlæggene at noget af kødet var halal slagtet, der ryger kæden altså af for mig!

Er sikker på at hvis eid festen havde noget lignende, så var der ingen kristne der fik noget forærende...

Anmeld

15. november 2012

Camilla..

Taco78 skriver:

Men der står jo intet om at dem, der har søgt om julehjælp IKKE holder jul..... Der står blot at de har udenlandske navne, og der bliver så konkluderet, at så må de være muslimer....

Jeg tænker, at dem der har søgt om julehjælp ER nogen, der holder jul!

Når det er så mange, så tror jeg sku ikke på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.