Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Unalisa

bette bebs skriver:

Julehjælp er til dem der holder jul, det kan ikke være til diskution! Jeg synes det er synd, for dem der går glip af andesteg og en lille gave til børnenen, fordi nogen driver plat på det. Så var det da bedre at de 10 % fik flere gaver og mere hjælp end at give det til nogen som jo er ligeglade med traditionen.

Læste forøvrigt i et af indlæggene at noget af kødet var halal slagtet, der ryger kæden altså af for mig!

Er sikker på at hvis eid festen havde noget lignende, så var der ingen kristne der fik noget forærende...

Undre mig over at han nævner udenlandsk navne, og derefter siger , lad os bare kalde dem for muslimer '

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

lycly

bette bebs skriver:

Julehjælp er til dem der holder jul, det kan ikke være til diskution! Jeg synes det er synd, for dem der går glip af andesteg og en lille gave til børnenen, fordi nogen driver plat på det. Så var det da bedre at de 10 % fik flere gaver og mere hjælp end at give det til nogen som jo er ligeglade med traditionen.

Læste forøvrigt i et af indlæggene at noget af kødet var halal slagtet, der ryger kæden altså af for mig!

Er sikker på at hvis eid festen havde noget lignende, så var der ingen kristne der fik noget forærende...

Hold da op en fordom at have, at de andre ansøgere, som muligvis er muslimer, driver plat på det. Det kan du jo ikke bare sige at de gør, mon ikke der ligeså meget er kristne/danskere der udnytter de gratis ting?

Anmeld

15. november 2012

lycly

Månsson skriver:

Det er jo egentlig os lidt det jeg siger, hvis det er for at holde jul så er jeg fuldstændig ligeglad med om du er muslim eller kristen

Ja, det er rigtigt, tror jeg misforstod dit indlæg Jeg tolkede det som at du undrede dig over hvad muslimer skulle med det når de nu ikke fejrer jul. My bad

Anmeld

15. november 2012

Ina33

SussieThyssen skriver:

Hvem i alverden siger de er muslimer bare fordi de har et udenlandsk navn?
Skal man nu også påduttes tro efter navn?

Der er masser af flygtninge og indvandrere med udenlandsk klingende navne, som IKKE er muslimer..og hvis de var...hvad så?

Jeg giver ikke hat for den artikel (typisk EB som gerne vil lave rav i andedammen...føj!)

Eiii sådan noget gør mig bare så vred...så nu sætter jeg mig på mine hænder. 

(Gu' ve' hvad jeg så vil blive dømt som, hvis jeg brugte mit andet efternavn, som er umuligt for de fleste både at udtale og stave)

Kærligst
Sussie

Præcis, typisk EB. Endnu engang blevet jeg mindet om hvorfor jeg ALDRIG læser den avis...

Anmeld

15. november 2012

Loa

bette bebs skriver:

Enig!!!

Så slap jeg for at anstrenge mig for at skrive min mening i en sober tone....

Anmeld

15. november 2012

banana3

Faith skriver:

I år er størstedelen af ansøgerne til julehjælp muslimer.

Læs artiklen og kom med jeres mening. I en sober tone.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1864676.ece

Godt det ikke er mig der sidder og sotere i hvem der har mest behov for julehjælp! Men tænker da at man selvfølgelig kun ansøger hvis man holder jul ?? 

Anmeld

15. november 2012

L&V

LuLy skriver:

Ja, det er rigtigt, tror jeg misforstod dit indlæg Jeg tolkede det som at du undrede dig over hvad muslimer skulle med det når de nu ikke fejrer jul. My bad

Det er helt iorden, tog det også sådan For mig er det bare vigtigt at folk ikke bare ser et gratis måltid men en hyggelig tradition

Anmeld

15. november 2012

TNBC

LuLy skriver:

Hold da op en fordom at have, at de andre ansøgere, som muligvis er muslimer, driver plat på det. Det kan du jo ikke bare sige at de gør, mon ikke der ligeså meget er kristne/danskere der udnytter de gratis ting?

Læs om julehjælpen sidste år.. DANSKERE der søgte julehjælp fordi de havde brugt for mange penge på vielsesringe og bryllupsrejse.. eller en familie der havde 60.000 om måneden. Det er at være plat

Anmeld

15. november 2012

lycly

Yurie skriver:

Læs om julehjælpen sidste år.. DANSKERE der søgte julehjælp fordi de havde brugt for mange penge på vielsesringe og bryllupsrejse.. eller en familie der havde 60.000 om måneden. Det er at være plat

Der kan man bare se

Anmeld

15. november 2012

lycly

Månsson skriver:

Det er helt iorden, tog det også sådan For mig er det bare vigtigt at folk ikke bare ser et gratis måltid men en hyggelig tradition

Lige præcis, og jeg ved at mange muslimer nyder Juletiden ligeså meget som vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.