dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
rikkekrogh skriver:

Hejsa...
Jeg fødte min søn på viborg sygehus. Det endte dog med en ret kompliceret fødsel, hvor ingen ville tage stilling... og så var der babyboom og rigtig travlt. De ville have mig på fødegangen kl 19 men der var ventetid til kl 23 - nå... der var flere ting der var trælse... Laaang historie

Når jeg en dag skal have barn igen tror jeg dog jeg vælger det samme sygehus - det var en sød jordemoder, tingene gik bare ikke som det skulle... men faciliteterne er super,,, men det er jo ikke alt.

Jeg har hørt godt om Silkeborg... det er da tættere på???

Jeg har hørt rigtig meget skidt om silkeborg hospital, og har bekendte og venner som har haft nogle forfærdelige oplevelser derinde... så der vil jeg ikke føde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

JonTri

Caroline86 skriver:

Jeg har hørt rigtig meget skidt om silkeborg hospital, og har bekendte og venner som har haft nogle forfærdelige oplevelser derinde... så der vil jeg ikke føde!

nej det kan jeg godt forstå... jeg tror man kan finde ligeså mange holdninger som der fødes børn.
Jeg overvejede også Holstebro... men der er nok for langt, men de har et godt rygte...

Anmeld

4. juni 2009

JonTri

Caroline86 skriver:

nej det kan jeg godt forstå... jeg tror man kan finde ligeså mange holdninger som der fødes børn.
Jeg overvejede også Holstebro... men der er nok for langt, men de har et godt rygte...

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Smag og behag... Jeg synes Silkeborg var udmærket, rigtig søde og dygtige JM'er... Hvis jeg skal sige noget som er dårligt ved Silkeborg.. Så er det deres frokost.. Tørt rugbrød 2 slags pålæg... Det er ret kedeligt og dårligt...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

rikkekrogh skriver:

det er ikke langt i forhold til Gentofte
Men hvis jeg vælger at føde herovre vil jeg nok vælge et hospital tættere på, ja!
Jeg tror også der findes rigtig mange, både gode og dårlige, historier om alle steder, men lige dem jeg har hørt om Silkeborg har været rigtig fæle

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Smag og behag... Jeg synes Silkeborg var udmærket, rigtig søde og dygtige JM'er... Hvis jeg skal sige noget som er dårligt ved Silkeborg.. Så er det deres frokost.. Tørt rugbrød 2 slags pålæg... Det er ret kedeligt og dårligt...

jamen helt klart smag og behag, og jeg tror skam også der kommer nogle rigtig fine forløb ud af silkeborg - bl.a. dig... men de histirier jeg har hørt kan jeg bare ikke "ignorere" og der er ikke ret meget længere til Viborg jo...

Anmeld

4. juni 2009

JonTri

Caroline86 skriver:

det er ikke langt i forhold til Gentofte
Men hvis jeg vælger at føde herovre vil jeg nok vælge et hospital tættere på, ja!
Jeg tror også der findes rigtig mange, både gode og dårlige, historier om alle steder, men lige dem jeg har hørt om Silkeborg har været rigtig fæle

Nej det har du sgu ret i... Det kan være du vælger en hjemmefødsel når barnet en dag bliver brygget.
Men hvis det var mig, så ville jeg ikke satse på Gentofte - eller et SÅ langt væk. Så ville jeg hellere trække min mor herover og tage hende med til fødslen.

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jamen helt klart smag og behag, og jeg tror skam også der kommer nogle rigtig fine forløb ud af silkeborg - bl.a. dig... men de histirier jeg har hørt kan jeg bare ikke "ignorere" og der er ikke ret meget længere til Viborg jo...

Det er helt op til en selv hvor man vil hen og hvad man vil høre.... :O)

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

rikkekrogh skriver:

Nej det har du sgu ret i... Det kan være du vælger en hjemmefødsel når barnet en dag bliver brygget.
Men hvis det var mig, så ville jeg ikke satse på Gentofte - eller et SÅ langt væk. Så ville jeg hellere trække min mor herover og tage hende med til fødslen.

jah..og nu også mere pga. jm og ander personale på gentofte at jeg gerne vil føde der.. for min mor skal være mor og mormor den dag... ikke andet! og jeg er ret sikker på hun melder sin ankomt så snart jeg går på barsel

Anmeld

4. juni 2009

DK

Caroline86 skriver:

Hvis du bor ved Silkeborg, hvorfor så ikke bare vælge Horsens, hvor de har STAN? Det er da ikke så langt, kender da mange der tager jævnligt mellem Silkeborg og Horsens på "Hyggetur".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.