dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

helt klart.. ingen fortjener at lide, og man skal jo bare huske dem med alle de gode oplevelser man har haft, og ikke den sidste tid med sygdom! det må være dejligt for ham at han kan få lov til at være hjemme!

Ja det er det skam os, nu må vi se hvor længe han lever.... Det bedste er at han dør snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Ja det er det skam os, nu må vi se hvor længe han lever.... Det bedste er at han dør snart...

har I fået nogen udsigter fra lægerne? om hvor længe han har tilbage

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

har I fået nogen udsigter fra lægerne? om hvor længe han har tilbage

Nej det har vi ikke.. og jeg synes det er dårligt vi ikke har det.. De har gjort hvad de kunne, så synes jeg os at de måske kunne sige lidt om, hvor længe han måske havde endnu...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Nej det har vi ikke.. og jeg synes det er dårligt vi ikke har det.. De har gjort hvad de kunne, så synes jeg os at de måske kunne sige lidt om, hvor længe han måske havde endnu...

ja, det skulle man da mene...hmm!
Men måske skal du spørge dem i morgen når du alligevel skal besøge ham!?

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, det skulle man da mene...hmm!
Men måske skal du spørge dem i morgen når du alligevel skal besøge ham!?

Det jeg også tænkt mig at gøre...

Anmeld

4. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

mente mere Viborg i det hele taget..ved nemlig at de ikke har STAN

Jeg fødte på viborg sygehus og det kan klart anbefales..
De har nogle fantastik dejlig store fødestuer, hvor det hele er nyistandsat  - så jeg kan kun sige  herfra

Jeg fødte dog under strejken og der var lige lidt venetid da Lærke var kommet ti lverden, med at få hende målt og vejet, men de var jo ikke så mange mennesker.!
og på barselsgangen kan jeg kun sige  og det var simpelthen også pga strejken. har ikke hørt om nogen der har været utilfredse, som har født udenfor strejken..!
Så helt klart de varmeste anbefalinger herfra

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

LotteN skriver:

Jeg fødte på viborg sygehus og det kan klart anbefales..
De har nogle fantastik dejlig store fødestuer, hvor det hele er nyistandsat  - så jeg kan kun sige  herfra

Jeg fødte dog under strejken og der var lige lidt venetid da Lærke var kommet ti lverden, med at få hende målt og vejet, men de var jo ikke så mange mennesker.!
og på barselsgangen kan jeg kun sige  og det var simpelthen også pga strejken. har ikke hørt om nogen der har været utilfredse, som har født udenfor strejken..!
Så helt klart de varmeste anbefalinger herfra

tak
Det er dejligt at der er et godt sted tæt på hvis jeg skulle beslutte mig for at blive herovre

Anmeld

4. juni 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Det har han hvert fald... Og vi ved os at den går den vej med ham... Synes os det er bedst istedet for at han skal lide... Han har jo kræft..

åhr, jeg HADER den sygdom.
min morfar han har også kræft og er blevet opereret rigtig mange gange og er lige startet på kemo nu... så det kører også emget op og ned her!

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

LotteN skriver:

åhr, jeg HADER den sygdom.
min morfar han har også kræft og er blevet opereret rigtig mange gange og er lige startet på kemo nu... så det kører også emget op og ned her!

Det er en træls sygdom... Rigtig meget... Så ved vi begge hvad vi står i....

Anmeld

4. juni 2009

JonTri

Hejsa...
Jeg fødte min søn på viborg sygehus. Det endte dog med en ret kompliceret fødsel, hvor ingen ville tage stilling... og så var der babyboom og rigtig travlt. De ville have mig på fødegangen kl 19 men der var ventetid til kl 23 - nå... der var flere ting der var trælse... Laaang historie

Når jeg en dag skal have barn igen tror jeg dog jeg vælger det samme sygehus - det var en sød jordemoder, tingene gik bare ikke som det skulle... men faciliteterne er super,,, men det er jo ikke alt.

Jeg har hørt godt om Silkeborg... det er da tættere på???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.