dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Det har kæmpe stor betydning t være tryg....og det er jo altså dig der skal føde og ikke din mand,.
Knus og held og lykke...glæder mig til at høre hvad du finder ud af..

hehe..sikker på jeg ikke kan få ham til at føde i stedet for mig?
men ja, det er jo netop vigtigt at jeg er tryg ved det, men vil ikke risikere at Daniel ikke kan være med - æv, det er svært, men det kræver nok lidt research og samtale herhjemme..
tak i hvert fald, jeg skal nok give besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ok...min svigerinde skal føde på viborg, men hun fortæller ikke ret meget (hun ved self. heller ikke noget om vores hemmelighed)

Jeg har en kusine der skal føde deroppe her omkring d. 20 Juni... Hendes høre jeg heller ikke rigtigt fra.. Forstår det skam os, det er jo i denne tid her man for det meste bliver bombet ned med sms konstant, hvor spørgsmålet er "Har du født?"
Jeg gad ikke svare på de beskeder jeg inden jeg fødte eller efter... Ja jeg kom på FG og var færdig med at føde, var der 20 beskeder til mig og min kæreste havde fået omkring 10 ubesvarede opkald...
Vi alle tackler sms/opkald på hver sin måde op til fødslen og efter fødslen...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Jeg har en kusine der skal føde deroppe her omkring d. 20 Juni... Hendes høre jeg heller ikke rigtigt fra.. Forstår det skam os, det er jo i denne tid her man for det meste bliver bombet ned med sms konstant, hvor spørgsmålet er "Har du født?"
Jeg gad ikke svare på de beskeder jeg inden jeg fødte eller efter... Ja jeg kom på FG og var færdig med at føde, var der 20 beskeder til mig og min kæreste havde fået omkring 10 ubesvarede opkald...
Vi alle tackler sms/opkald på hver sin måde op til fødslen og efter fødslen...

ja, naturligvis.. er nu heller ikke fordi jeg har skrevet eller ringet til hende en eneste gang og spurgt
Jeg ser hende meget ofte, fordi vi ser min svoger ofte(det er hens kæreste), og der snakker vi lidt om hele hendes forløb... Jeg boede sammen med hende engang, men hun har trukket sig væk da hun blev gravid og når vi taler sammen er det, desværre, meget overfladisk .. Savner hende som veninde,men når hun ikke har brug for mig vil jeg ikke presse på. Hun var indlagt i sidste uge med veer (hun har termin d.4/7)... det viste sig at være en blærebetændelse for 2. gang i graviditeten - heldigvis virker behandlingen, så smerterne er ikke slemme længere og baby har det godt.
er bare underligt at vi gik fra at tale sammen om alt, hele tiden, hver dag, til at hun aldrig kontakter mig..hmm

Anmeld

4. juni 2009

Lise

Hvad er STAN?

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Hvad er STAN?

fosterovervågning

(min mor er Nina, så kan du læse lidt hvis du har lyst)
http://www.ki.au.dk/afdy/logistics/sandbjergmoeder/sandbjerg2008/stan

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Lise skriver:

Hvad er STAN?

Du kan læse en kort beskrivelse af STAN i denne artikel:

https://www.baby.dk/videnom/5p447/foedsel-barnet-under-foedslen.aspx

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

Er der nogen der kender til Viborg hospital?

Jeg har født på Viborg alle tre gange. Har været fuldt tilfreds (men har også haft hurtige og nemme fødsler uden nogen form for indgreb eller komplikationer).

Mvh
Karoline

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Karoline skriver:

Jeg har født på Viborg alle tre gange. Har været fuldt tilfreds (men har også haft hurtige og nemme fødsler uden nogen form for indgreb eller komplikationer).

Mvh
Karoline

tak

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

tak

Omhandler ikke lige emnet... Men, Caroline skal i til Fårvang Rally i morgen? 

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Omhandler ikke lige emnet... Men, Caroline skal i til Fårvang Rally i morgen? 

nej, tror måske vi skal i Ree Park.. de har fået leopard killinger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.