Dutte84 skriver:
Jeg har en kusine der skal føde deroppe her omkring d. 20 Juni... Hendes høre jeg heller ikke rigtigt fra.. Forstår det skam os, det er jo i denne tid her man for det meste bliver bombet ned med sms konstant, hvor spørgsmålet er "Har du født?"
Jeg gad ikke svare på de beskeder jeg inden jeg fødte eller efter... Ja jeg kom på FG og var færdig med at føde, var der 20 beskeder til mig og min kæreste havde fået omkring 10 ubesvarede opkald...
Vi alle tackler sms/opkald på hver sin måde op til fødslen og efter fødslen...
ja, naturligvis.. er nu heller ikke fordi jeg har skrevet eller ringet til hende en eneste gang og spurgt

Jeg ser hende meget ofte, fordi vi ser min svoger ofte(det er hens kæreste), og der snakker vi lidt om hele hendes forløb... Jeg boede sammen med hende engang, men hun har trukket sig væk da hun blev gravid og når vi taler sammen er det, desværre, meget overfladisk

.. Savner hende som veninde,men når hun ikke har brug for mig vil jeg ikke presse på. Hun var indlagt i sidste uge med veer (hun har termin d.4/7)... det viste sig at være en blærebetændelse for 2. gang i graviditeten

- heldigvis virker behandlingen, så smerterne er ikke slemme længere og baby har det godt.
er bare underligt at vi gik fra at tale sammen om alt, hele tiden, hver dag, til at hun aldrig kontakter mig..hmm
Anmeld