Hej de damer!
Ja, nu er der opstået endnu et dilemma i mit lille hoved:
Som mange af Jer ved, bor jeg i Gjern (Silkeborg) og er igang med projekt baby sammen med min kæreste. Jeg er oprindeligt fra Rungsted (nordsjælland) og min mor er obstetrisk overlæge og leder af fødeafdelingen på Gentofte Hospital. Jeg har altid sagt at jeg skal føde på Gentofte, ikke med min mor on duty naturligvis, men fordi jeg kender de mennesker der arbejder der, og jeg stoler på dem. Derudover er det min mor der har introduceret fosterovervågningen STAN i Dk, og jeg vil gerne føde et sted hvor de bruger STAN da jeg synes det er genialt!
Nå, mit problem er nu: kan jeg godt komme til at føde på Gentofte uden at jeg skal være derovre fra jeg går på barsel, og derved "holde Daniel udenfor"?
Er der nogen hopitaler i nærheden af mig I kan anbefale, som bruger STAN eller ikke, men helst?
Jeg ved godt det slet ikke er aktuelt endnu, men Daniel og jeg kom til at tale om forleden hvor jeg egentlig skal føde til den tid, og der slog det mig; det er ikke sikkert jeg kan komme til at føde der hvor jeg gerne vil!?

Lidt rodet indlæg, men jeg håber virkelig der er nogen som kan komme med lidt støtte og gode råd!
knus
Anmeld