Så blev jeg alligevel ruger igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Nessie

Sikke en god start

Krydser alt hvad jeg kan for at det sætter sig fast

Anmeld

17. november 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Sikke en god start

Krydser alt hvad jeg kan for at det sætter sig fast

Ja, det må man sige, jeg er også rigtig glad for det..

Jeg er bare lidt i tvivl om kvaliteten af ægget, da det ikke var et lige antal celler. Men jeg satser stærkt på, at det er en fighter

Hvordan går det med dig og stikkeriet?

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det må man sige, jeg er også rigtig glad for det..

Jeg er bare lidt i tvivl om kvaliteten af ægget, da det ikke var et lige antal celler. Men jeg satser stærkt på, at det er en fighter

Hvordan går det med dig og stikkeriet?

Det gør ikke noget at det er et ulige antal celler, bare det udvikler sig, så er der gode chancer

Det går fint, det er så dejligt nemt, i forhold til næsesprayen. Vil klart anbefale indsprøjtningerne, hvis nogen spørger

Jeg har dog fået en ordentlig omgang influenza, og er først ved at komme op til overfladen igen, men klinikken siger at jeg bare skal fortsætte, så ser de hvordan det ser ud til næste skanning.
Nu håber jeg så bare ikke at manden er nået at blive smittet, for så kommer vi til at udsætte det

Anmeld

17. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Ja, det er en fantastisk gruppe herinde, hvor man altid kan få lidt hep, , omsorg, gode råd eller blot medfølelse. Det er guld værd

Klinikken siger, at man skal leve som normalt, men passe på med hård sport, så jeg tror at jeg skruer lidt ned for træningen. Ellers handler det for mig bare om at nusse lidt om mig selv og gøre det til en så rar og afslappende periode som muligt

Ej hvor fantastisk, det er rart at vi kan få hjælp og støtte herinde De sagde dog også til mig at jeg også bare skulle leve som jeg plejer, men eftersom min mand og jeg har prøvet at få børn i en del år, så lyttede jeg alligevel til min veninde og blev hjemme og passede på mig selv et par dage efter ægoplægningen med en varm kop kakao med flødeskum..mums, det kan varm anbefales 

Anmeld

17. november 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det gør ikke noget at det er et ulige antal celler, bare det udvikler sig, så er der gode chancer

Det går fint, det er så dejligt nemt, i forhold til næsesprayen. Vil klart anbefale indsprøjtningerne, hvis nogen spørger

Jeg har dog fået en ordentlig omgang influenza, og er først ved at komme op til overfladen igen, men klinikken siger at jeg bare skal fortsætte, så ser de hvordan det ser ud til næste skanning.
Nu håber jeg så bare ikke at manden er nået at blive smittet, for så kommer vi til at udsætte det

Jamen så er det jo rigtig godt, da det udviklede sig fra et 3-cellet til 5-cellet æg

Jeg har heller ikke andet end ros til indsprøjtningerne. Jeg forstår ikke helt, at de anbefaler næsespray. En sygeplejerske på Riget fortalte mig, at folk oftest vælger indsprøjtninger ved 2. forsøg og derefter.

Øv, det er da trist med sygdommen! Forhåbentlig får den ikke nogen virkning! Så er der ingen kontakt mellem dig og din mand og masser af desinficerende midler

Hvornår skal du til næste scanning?

Anmeld

17. november 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Ej hvor fantastisk, det er rart at vi kan få hjælp og støtte herinde De sagde dog også til mig at jeg også bare skulle leve som jeg plejer, men eftersom min mand og jeg har prøvet at få børn i en del år, så lyttede jeg alligevel til min veninde og blev hjemme og passede på mig selv et par dage efter ægoplægningen med en varm kop kakao med flødeskum..mums, det kan varm anbefales 

Man skal ikke kimse af en god kop varm kakao med flødeskum 

Jeg var oppe at træne i går, og der kunne jeg mærke at jeg ikke følte mig helt tryg ved det. Så jeg tog den stille og roligt, og så holder jeg mig bare til lidt stille og rolig cykling i stedet

Det er svært ikke at tænke for meget over tingene

Anmeld

17. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Man skal ikke kimse af en god kop varm kakao med flødeskum 

Jeg var oppe at træne i går, og der kunne jeg mærke at jeg ikke følte mig helt tryg ved det. Så jeg tog den stille og roligt, og så holder jeg mig bare til lidt stille og rolig cykling i stedet

Det er svært ikke at tænke for meget over tingene

ja, det er lækkertresten af flødeskummet til kakaoen lavde jeg ris a`la mande af...øøøjjjj hvor smagte det godt hihi, måtte lige have en lille potion efter aftensmaden idag

Det var godt at du lyttede til din intuition mht. træning men du skal stadig tage det stille og roligt med cyklingen  og jeg kan udemærket følge dig med ikke at tænke for meget over det, det er bare så svært..

Anmeld

17. november 2012

Putomanen

Fidus skriver:

ja, det er lækkertresten af flødeskummet til kakaoen lavde jeg ris a`la mande af...øøøjjjj hvor smagte det godt hihi, måtte lige have en lille potion efter aftensmaden idag

Det var godt at du lyttede til din intuition mht. træning men du skal stadig tage det stille og roligt med cyklingen  og jeg kan udemærket følge dig med ikke at tænke for meget over det, det er bare så svært..

Åhhhh, ris a`lamande er bare lækkert!!! Det er bare så besværligt at lave.

Jeg sørger for, at min puls ikke kommer for højt op når jeg cykler. Jeg har også en tro på, at det ikke kan skade, at kroppen har det godt  

Anmeld

17. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Åhhhh, ris a`lamande er bare lækkert!!! Det er bare så besværligt at lave.

Jeg sørger for, at min puls ikke kommer for højt op når jeg cykler. Jeg har også en tro på, at det ikke kan skade, at kroppen har det godt  

Yep..hihi, det tager ihvertfald sin tid at lave men for pokker det smager godt 

Kroppen tager heller ike skade af det, meeeen jeg ville nok vente med motionen indtil bp, det er nu mere for at være sikker på at ægget har en chance for at sætte sig fast 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.