Så blev jeg alligevel ruger igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

M (:

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges uden nogen forventninger. Men mit ene fryseæg havde overlevet optøning, og havde udviklet sig fra 3-celler til 5-celler. Så jeg har nu været inde og få lagt det op.

Jeg har besluttet mig for, at det er et fighter-æg, når det som ene æg kunne opleve optøningen, så derfor er der større chance for, at det lykkes

BP bliver d. 28/11

håber det lykkedes! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges uden nogen forventninger. Men mit ene fryseæg havde overlevet optøning, og havde udviklet sig fra 3-celler til 5-celler. Så jeg har nu været inde og få lagt det op.

Jeg har besluttet mig for, at det er et fighter-æg, når det som ene æg kunne opleve optøningen, så derfor er der større chance for, at det lykkes

BP bliver d. 28/11

Ja det er super ægget du har her. Jeg alt hvad jeg kan for at det er denne gang det lykkes. Så tag den med ro og nyd din ruge tid

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det er da også vildt, at det ene æg bare giver den gas, det må da være et der vil frem i verden!

Men ja nu er der den lange ventetid, håber den er hurtigt overstået for jer!

Ja, jeg satser også på, at det æg kommer vidt i verden

Hvis jeg kender mig selv ret, bliver det en forfærdelig lang ventetid. Jeg må lave en masse aftaler, så jeg får fyldt min tid!

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

M (: skriver:

håber det lykkedes! 

Mange tak, det håber jeg virkelig også

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja det er super ægget du har her. Jeg alt hvad jeg kan for at det er denne gang det lykkes. Så tag den med ro og nyd din ruge tid

Jeps, jeg satser også på, at det er superægget

Jeg har lavet en masse aftaler den næste tid, så forhåbentlig går den ikke for langsomt

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Ja, jeg satser også på, at det æg kommer vidt i verden

Hvis jeg kender mig selv ret, bliver det en forfærdelig lang ventetid. Jeg må lave en masse aftaler, så jeg får fyldt min tid!

Ja det føles som uendelig længe man skal gå og vente!

Håber du får fyldt tiden ud med noget hyggeligt

Anmeld

14. november 2012

Neki

Putomanen skriver:

BP bliver d. 28/11

Ej hvor skønt.. Så skal der bare ruges

Jeg er selv blevet gravid to gange med fryseæg - så jeg er sikker på de er ekstra gode når de har boet i en iglo Jeg har kun gode ting at sige om fryseæg

Krydser alt jeg kan for at i får verdens bedste julegave i år

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

Neki skriver:

Ej hvor skønt.. Så skal der bare ruges

Jeg er selv blevet gravid to gange med fryseæg - så jeg er sikker på de er ekstra gode når de har boet i en iglo Jeg har kun gode ting at sige om fryseæg

Krydser alt jeg kan for at i får verdens bedste julegave i år

Ja, min krop skal forkæles og plejes, så ægget har de bedste betingelser.

Dejligt med en solstrålehistorie med fryseæg, dem synes jeg desværre ikke at man hører så meget til.

Jeg vælger også at tro på, at ægget er ekstra stærkt, når det har overlevet nedfrysning og optøning og er begyndt at udvikle sig

Anmeld

14. november 2012

Neki

Putomanen skriver:

Ja, min krop skal forkæles og plejes, så ægget har de bedste betingelser.

Dejligt med en solstrålehistorie med fryseæg, dem synes jeg desværre ikke at man hører så meget til.

Jeg vælger også at tro på, at ægget er ekstra stærkt, når det har overlevet nedfrysning og optøning og er begyndt at udvikle sig

Ja, du må virkelig passe godt på dig selv og den lille spire i maven.

Jeg ledte også efter solstrålehistorier med fryseæg da vi var i behandling, men du har ret i, at der ikke er så mange af dem.

Her er det så åbenbart lige det der skal til, for jeg er aldrig blevet gravid i de friske forsøg - men har haft tre fryseopsætninger, og to af gangene har jeg opnået en graviditet. Så det er jo ret godt må man sige. Første gang endte det desværre i en SA, men denne gang ser det ud til at lykkes, og vi skal til NF imorgen

Så pas på din krop og plej dig selv rigtig godt de næste 14 dage, og så tænk en masse positive tanker - det kan aldrig skade

Anmeld

14. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Jeps, jeg satser også på, at det er superægget

Jeg har lavet en masse aftaler den næste tid, så forhåbentlig går den ikke for langsomt

Ja det er godt med en masse aftaler. Men jeg fortryder lidt at jeg tog en shoppe dag den dag jeg fik mine æg op for kunne mærke det var for hårdt.
Men din dag et jo næsten ovre og inden længe står du med en positiv blodprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.