Så blev jeg alligevel ruger igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges uden nogen forventninger. Men mit ene fryseæg havde overlevet optøning, og havde udviklet sig fra 3-celler til 5-celler. Så jeg har nu været inde og få lagt det op.

Jeg har besluttet mig for, at det er et fighter-æg, når det som ene æg kunne opleve optøningen, så derfor er der større chance for, at det lykkes

BP bliver d. 28/11

WOW hvor flot og tillykke med det flotte 5 cellet fighter æg hihi  jeg håber virkelig for jer at det lykkedes denne her gang, det fortjener i ved meget i har været igennemEr meget spændt på en update d. 28.11.2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Putomanen

Neki skriver:

Ja, du må virkelig passe godt på dig selv og den lille spire i maven.

Jeg ledte også efter solstrålehistorier med fryseæg da vi var i behandling, men du har ret i, at der ikke er så mange af dem.

Her er det så åbenbart lige det der skal til, for jeg er aldrig blevet gravid i de friske forsøg - men har haft tre fryseopsætninger, og to af gangene har jeg opnået en graviditet. Så det er jo ret godt må man sige. Første gang endte det desværre i en SA, men denne gang ser det ud til at lykkes, og vi skal til NF imorgen

Så pas på din krop og plej dig selv rigtig godt de næste 14 dage, og så tænk en masse positive tanker - det kan aldrig skade

Jeg har ikke prøvet fryseforsøg før, så vi må håbe, at det er det rigtige for mig

Held og lykke med nf i morgen, jeg håber det går rigtig godt

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja det er godt med en masse aftaler. Men jeg fortryder lidt at jeg tog en shoppe dag den dag jeg fik mine æg op for kunne mærke det var for hårdt.
Men din dag et jo næsten ovre og inden længe står du med en positiv blodprøve

Jeg er heldigvis sluppet for ÆU, så det er begrænset hvor øm jeg er i maven, men jeg er lidt øm og oppustet. Vi har bare hygget og slappet af til aften, og det er nu meget rart. Normalt har jeg skulle tage den med ro et par dage efter ÆO.

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

Fidus skriver:

WOW hvor flot og tillykke med det flotte 5 cellet fighter æg hihi  jeg håber virkelig for jer at det lykkedes denne her gang, det fortjener i ved meget i har været igennemEr meget spændt på en update d. 28.11.2012

Tusind tak! Vi må håbe, at ægget kæmper alt hvad det kan for at sætte sig fast

Mange tak, det er bare så dejligt at vide, at der er andre som hepper på os. Vi må  for, at d. 28 er en lykkens dag

Anmeld

14. november 2012

Camilla <3

14. november 2012

Neki

Putomanen skriver:

Jeg har ikke prøvet fryseforsøg før, så vi må håbe, at det er det rigtige for mig

Held og lykke med nf i morgen, jeg håber det går rigtig godt

Tusind tak... Jeg håber også det går godt imorgen. Var lige inde og læse på din profil, og kan se vi startede PB samtidig, og kom videre i behandling nogenlunde samtidig. Så jeg ved virkelig hvordan du har det! Selv celleforandringerne har jeg været igennem! Jeg sender virkelig alle mine bedste tanker til jer, og ønsker at i snart må stå med en positiv test!

Anmeld

14. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Jeg er heldigvis sluppet for ÆU, så det er begrænset hvor øm jeg er i maven, men jeg er lidt øm og oppustet. Vi har bare hygget og slappet af til aften, og det er nu meget rart. Normalt har jeg skulle tage den med ro et par dage efter ÆO.

Mit var også frys sidst

Anmeld

15. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Tusind tak! Vi må håbe, at ægget kæmper alt hvad det kan for at sætte sig fast

Mange tak, det er bare så dejligt at vide, at der er andre som hepper på os. Vi må  for, at d. 28 er en lykkens dag

Ja, for dælen da vi må støtte hinanden alle os herinde  vi ihvertfald alt hvad der kan krydses herhjemme for jer en veninde fortalte mig at det bedste man an gøre, er at ligge på sofaen de næste 2-3 dage efter ægoplægning og bare holde sig i ro så meget som muligt så skulle chancen være større for en graviditet

Anmeld

15. november 2012

Babydrøm

Og håber alt hvad jeg kan på jeres vegne 

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

Neki skriver:

Tusind tak... Jeg håber også det går godt imorgen. Var lige inde og læse på din profil, og kan se vi startede PB samtidig, og kom videre i behandling nogenlunde samtidig. Så jeg ved virkelig hvordan du har det! Selv celleforandringerne har jeg været igennem! Jeg sender virkelig alle mine bedste tanker til jer, og ønsker at i snart må stå med en positiv test!

Det er et forløb, som jeg ikke ønsker for nogen anden. Det er utrolig hårdt og opslidende. Men jeg håber inderligt, at der er en lille bebs for enden af vejen, og at jeg også snart kan skrive om, at jeg skal til nf

Mange tak for de søde ord!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.