Så blev jeg alligevel ruger igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
60 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Putomanen

Jeg ringede til klinikken i morges uden nogen forventninger. Men mit ene fryseæg havde overlevet optøning, og havde udviklet sig fra 3-celler til 5-celler. Så jeg har nu været inde og få lagt det op.

Jeg har besluttet mig for, at det er et fighter-æg, når det som ene æg kunne opleve optøningen, så derfor er der større chance for, at det lykkes

BP bliver d. 28/11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges uden nogen forventninger. Men mit ene fryseæg havde overlevet optøning, og havde udviklet sig fra 3-celler til 5-celler. Så jeg har nu været inde og få lagt det op.

Jeg har besluttet mig for, at det er et fighter-æg, når det som ene æg kunne opleve optøningen, så derfor er der større chance for, at det lykkes

BP bliver d. 28/11

Sad og ventede på en opdatering fra dig søde.

Hold op hvor jeg bare håber og håber og håber dit lille igloæg udvikler sig til en dejlig bebs.

Anmeld

14. november 2012

FrkZier

Putomanen skriver:

BP bliver d. 28/11

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Sad og ventede på en opdatering fra dig søde.

Hold op hvor jeg bare håber og håber og håber dit lille igloæg udvikler sig til en dejlig bebs.

Mange tak  Jeg har fået modet og lysten lidt tilbage i dag. Nu skal det bare lykkes.

Dette æg blev også frosset ned i det forsøg, hvor jeg fik en bio. Det må da tælle ekstra

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

FrkZier skriver:

Tak  Jeg kan aldrig få nok

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Putomanen skriver:

Mange tak  Jeg har fået modet og lysten lidt tilbage i dag. Nu skal det bare lykkes.

Dette æg blev også frosset ned i det forsøg, hvor jeg fik en bio. Det må da tælle ekstra

Ja det skal bare være et lille fighter guldæg! !!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Ja det skal bare være et lille fighter guldæg! !!!!!!!!!!!!!!

Det er hermed besluttet

Anmeld

14. november 2012

os2

Sådan !!!

Så krydses der fingre.

Anmeld

14. november 2012

Putomanen

os2 skriver:

Sådan !!!

Så krydses der fingre.

Yes, jeg er sikker på, at det er et stærkt æg som vil arbejde hårdt på sagen

Jeg tager med kyshånd mod !

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

BP bliver d. 28/11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.