Hvor stort er jeres rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

banana3

Den lykkelige skriver:

Det er på et år..
Der er 13 børn også min datter som får for lidt mere end dem..
Så er der alle bedsteforældre.. Så er der mor og farsdag og bryllups dage til de to hold forældre.. så er der 20 voksne som skal have fødselsdagsgaver og jule gaver også er der min egen og kærestens fødselsdag.. Og mange af dem er jo x 2.. fordi de både får fødselsdags og julegaver jo..

Puuha  i er godt kon også mange .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Kloster

Vi har mere end 16000,- om måneden, men selv det, kan være svært at få til at løbe rundt. Stor indtægt - store forbrug. Men vi klarer os.

Når jeg læser TS indlæg springer det også i øjnene, det store gavebeløb. 18000 på gaver om året... Dét synes jeg, er meget. Vi giver ca 300,- til gaver til drengene, manden og jeg. De andre i familien får for ca 200,- Og det samme til jul. Bare der giver vi drengene for 1000,- og manden og jeg for 500,- Vi giver 1 gave fra os alle 5 og det fungere fint for os.

Anmeld

14. november 2012

Sabsy

Vi har ca 8000,- når alt er betalt. Jeg er enlig mor og bor med min dreng på 2år

Anmeld

14. november 2012

MorDk

lige pt lægger vi 2800 kr til mad/husholdning/Bleer mm.

Gaver, fornøjelser mm. betaler vi udover...

uforudsete regninger betales via vores budgetkonto som der altid er +4000 på

Anmeld

14. november 2012

Hønsemor

Vi har 3500,- (har stemt 3000,-) om måneden til mad, husholdning, gaver osv.. Og vi er snart 2 børn og 2 voksne..

Vi har også rigtig mange mennesker i familien, men vi vælger ofte at gå sammen med andre på gaver og så det kun ungerne som får gaver til jul  Vi klager egentlig ikke, men kunne da altid godt bruge flere penge  

Dog er jeg gået ned i indtægt da jeg er kommet fra KH og over på elevløn, men heldigvis kan der ses en ende for den lave indkomst 

Men vi er alle glade og ingen magler noget, det gælder bare om kreativitet 

Anmeld

14. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har faste udgifter for 12.500kr om mdr. Vi har bare alm. udgifter (dagpleje, lejebolig, billån, forsikringer, sygeforsikring, mobil, internet)

vi har 4500-5000kr til os selv vores mad og hvad vi nu bruger til hjemmet og benzin.

vi har ikke svært ved at få det til at løbe rundt endnu.... synes vi har råd til det vi nu har brug for. Der er fint plads til vi køber noget nyt til tider og har også mulighed for at ligge lidt til side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.