Hvor stort er jeres rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad har i til mad/husholdning, diesel, bleer, fornøjelser, tandlæge, tøj, uforudsete husudgifter osv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.200 visninger
35 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Den lykkelige

Ja spørgsmålet siger sig selv.. Hvad har i til mad/husholdning, dielse/benzin, gaver, fornøjelser, uforudsete udgifter osv..
Vi selv har 9000 kr og jeg synes det svært at få til at køre rundt...  Vi bruger 1800 kr på diesel om måneden og har for 18000 kr om året i gaver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

Ja spørgsmålet siger sig selv.. Hvad har i til mad/husholdning, dielse/benzin, gaver, fornøjelser, uforudsete udgifter osv..
Vi selv har 9000 kr og jeg synes det svært at få til at køre rundt...  Vi bruger 1800 kr på diesel om måneden og har for 18000 kr om året i gaver  

vi har 6000 kr om måneden  til mad, tøj, medicin (som er MEGET dyrt) gaver og andre uforudsete ting, dog IKKE benzinen.
Det ligger som en selvstændig udgift på vores budget.
Og det er så til 2,5 voksne eftersom sønneke nu er 15 år.

Vores medicin ligger alene på et sted mellem 1000 og 1500 kr pr måned.
Så det er svært at holde, og der er ikke plads til ret meget fornøjelse.
Men sådan er det når man er på flexydelse og sygedagpenge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

Det kunne da være I skulle se at få skråret voldsomt ned på de gaver.

Anmeld

13. november 2012

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

vi har 6000 kr om måneden  til mad, tøj, medicin (som er MEGET dyrt) gaver og andre uforudsete ting, dog IKKE benzinen.
Det ligger som en selvstændig udgift på vores budget.
Og det er så til 2,5 voksne eftersom sønneke nu er 15 år.

Vores medicin ligger alene på et sted mellem 1000 og 1500 kr pr måned.
Så det er svært at holde, og der er ikke plads til ret meget fornøjelse.
Men sådan er det når man er på flexydelse og sygedagpenge.

Kærligst
Sussie

Ja det kan jeg godt se må være hårdt!  Ikke så meget at gøre godt med

Anmeld

13. november 2012

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Det kunne da være I skulle se at få skråret voldsomt ned på de gaver.

Vi har lige skåret ned fra 21000 kr til 18000 kr.. synes ikke jeg kan/vil skære mere..

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

Vi har lige skåret ned fra 21000 kr til 18000 kr.. synes ikke jeg kan/vil skære mere..

Næ det må man jo så gøre op med sig selv.

Hmmm..nu vil jeg da lige sætte mig ned og regne ud, hvor meget vi bruger på gaver om året...BRB

Anmeld

13. november 2012

serinasmor

Den lykkelige skriver:

hmmm ... har i mange i skal give gave til i løbet af et år? 

ville de ikke blive lige så glade for noget til 100 kr der var købt med omtanke end for 1000 kr købt i hast?

selv har vi 5000 kr om mdr til alle den slags ting ... for tiden er det endnu værre .. julegaverne i år bliver så små som muligt ...

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

Næ det må man jo så gøre op med sig selv.

Hmmm..nu vil jeg da lige sætte mig ned og regne ud, hvor meget vi bruger på gaver om året...BRB

Vi er 11 i familien i alt der får gaver til jul og fødselsdage og det bliver 3300 kr i alt.
Ingen får for mere end 300 kr..dvs hvis vi har råd, så får sønneke for lidt mere, men det bliver ikke til så meget.

Anmeld

13. november 2012

BellaCiinea

Den lykkelige skriver:

SÅ meget ... på gaver?! 

Holy moly... Bruger måske 1500 om året på gaver

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm ... har i mange i skal give gave til i løbet af et år? 

ville de ikke blive lige så glade for noget til 100 kr der var købt med omtanke end for 1000 kr købt i hast?

selv har vi 5000 kr om mdr til alle den slags ting ... for tiden er det endnu værre .. julegaverne i år bliver så små som muligt ...

Ja vores julegaver bliver heller ikke helt så store som de plejer i år.. Det er kun ungerne der får for hvad de plejer.. Altså vores egne børn ikke familiens børn.. Til gengæld får alle noget de ønsker sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.