Hvor stort er jeres rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

An&Jo

Vi har ca 5000kr til forbrug i måneden, og så bliver der ved siden af smidt noget på nogle opsparinger, de er ikke med i de 5000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Ja vores julegaver bliver heller ikke helt så store som de plejer i år.. Det er kun ungerne der får for hvad de plejer.. Altså vores egne børn ikke familiens børn.. Til gengæld får alle noget de ønsker sig

det satser vi også på ... eller håber det kan lade sig gøre .. men nu må vi se ... synes familien til tider har lidt dyre ønsker ...

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

det satser vi også på ... eller håber det kan lade sig gøre .. men nu må vi se ... synes familien til tider har lidt dyre ønsker ...

Vi har direkte sagt at vi ikke har råd til det vilde, og at vi derfor ønsker at få sedler med ønsker i alle prisklasser..

Anmeld

13. november 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Vi har direkte sagt at vi ikke har råd til det vilde, og at vi derfor ønsker at få sedler med ønsker i alle prisklasser..

god ide  

Anmeld

13. november 2012

banana3

Den lykkelige skriver:

Vi har lige skåret ned fra 21000 kr til 18000 kr.. synes ikke jeg kan/vil skære mere..

Jeg bliver lige nødt til at høre om de gaver der i må have en virkelig stor familie 

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

Den lykkelige skriver:

Ja spørgsmålet siger sig selv.. Hvad har i til mad/husholdning, dielse/benzin, gaver, fornøjelser, uforudsete udgifter osv..
Vi selv har 9000 kr og jeg synes det svært at få til at køre rundt...  Vi bruger 1800 kr på diesel om måneden og har for 18000 kr om året i gaver  

Vi har 3000 til mad, vaskepulver, sæbe osv.

1500 til benzin.. 

Og så sparer kæresten op på sin egen opsparing .. Og han betaler bilen..

Anmeld

13. november 2012

Ryberg

Den lykkelige skriver:

Ja spørgsmålet siger sig selv.. Hvad har i til mad/husholdning, dielse/benzin, gaver, fornøjelser, uforudsete udgifter osv..
Vi selv har 9000 kr og jeg synes det svært at få til at køre rundt...  Vi bruger 1800 kr på diesel om måneden og har for 18000 kr om året i gaver  

Vi har et sted mellem 8000 og opefter, alt efter hvad manden tjener...

Og vi klarer os, vi fråser faktisk lidt for meget ... vi kunne godt spare mere op..

Vi bruger 4000,- om måneden på mad - 1000 kr pr. uge.
1000 kr. om måneden på brændstof..
Gaver er så med i vores budget, og tæller ikke i rådighedsbeløbet, og vi betaler 600 kr. ind om måneden til gaver... (7200 årligt).. De får for 200-250 kr. pr. næse.. Men i vores familie må vi gerne købe brugt hvis det er i rigtig flot stand Så kan vi ofte få rigtig meget for pengene

Gaver til venner er i vores rådighedsbeløb...

Jeg synes 18000 om året i gaver lyder fuldstændig svimlende! Hvor mange får og hvad giver i for??

Anmeld

13. november 2012

Ka+Ma=Be

Synes det er en tand for privat til baby.dk Men har stemt

Anmeld

13. november 2012

AnneBJ

7000 ca. vi er 2 voksne og et barn på halvandet.

Det er til medicin, mad, bleer, alt husholdningsrelateret derudover, diesel og gaver. Dog køber vi ikke julegaver for de penge.

Anmeld

13. november 2012

Frøken J.

Den lykkelige skriver:

Ups jeg læste forkert, jeg troede der stod hvad man havde til mad/husholdning EFTER diesel, fornøjelser mv. er betalt.. Når alt er betalt, lagt på budget osv. har vi 5000, dog på en måde 7000, da der ryger 2000 på opsparing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.