Hvordan og hvorledes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

jeg kan kun fortælle dig om mit fordi jeg ville ønske der var en som havde fortalt mig hvordan det hænger sammen når man står i sådan en situation

jeg forstår udemærket at du er knust, virkelig.. Ens glansbilleder falder fuldstændig fra hinanden, men kan fortælle dig livet som singlemor er SÅ FANTASTISK!!!!! Jeg har mere nosser end nogensinde før i mit liv, min mor er SÅ stolt over mig! Hun troede jeg ville brækken halsen på det her.

Jo det er hårdt nogle gange, men jeg mærker ikke det er hårdt fordi jeg tænker sådan er det bare, der er ikke et alternativ til det

Du kan meget mere end du tror, og når du har prikket ballonen og fortalt verdenen hvordan tingene hænger sammen så vil du rolig begynde at fornemme det brænder sig et S for SUPERWOMAN ud igennem dit bryst for det er sådan man ender med at være...

MAN KAN ALT!

kan jeg så kan du også

og mener det min indbakke er åben for de mest simpel spørgsmål uanset hvad det er

Det os bare så hårdt at sku gi slip på sit drømmehus som vi var igang med og vide han beholder det og bliver lykkelige med det

Mig og vores barn flytter ud idag - har her til morgen fortslt min mor hurtig om det - hun var meget overrasket..
Men hjælper med at flytte vores tøj og legetøj idag..

Vores snak igår gik overstregen og man kunne tydelig mærke og høre at han var hertet og ikke rørt at siturationen..
Den face har han fået bebejet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

kiwiol skriver:

Skal barnet bo hos dig?

Hvis du flytter uden barnet, så bliver far bopælsforældre, og du vil stå dårligt senere, hvis far ikke vil af med bopælen igen.

Det er godt nok en skidt situation at stå i

Når du er flyttet med barnet kan du få dobbelt SU og forhøjet lån. Du kan få boligsikring, økonomisk friplads til barnet, ordinært og ekstra tilskud.. Ved ikke om nogle af de andre allerede har skrevet det.. Ellers kan du læse mere om det på borger.dk

Ang. lån til indskud så kender jeg ikek reglerne når man har et hus.. Men vil også tro at du blvier nødt til at låne i banken.

Barnet skal bo ved mig

Anmeld

13. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Det os bare så hårdt at sku gi slip på sit drømmehus som vi var igang med og vide han beholder det og bliver lykkelige med det

Mig og vores barn flytter ud idag - har her til morgen fortslt min mor hurtig om det - hun var meget overrasket..
Men hjælper med at flytte vores tøj og legetøj idag..

Vores snak igår gik overstregen og man kunne tydelig mærke og høre at han var hertet og ikke rørt at siturationen..
Den face har han fået bebejet..

Hvor dejligt du fik prikket ballonen og sagt det til din mor <3 forstår dig fuldt ud med drømmen med huset osv det er skide hårdt når tingene forandres men det kan kun blive til det gode selvom det er uendelig svært at forestille sig <3

det var da en grim besked at give dig af ham :s meeeen mænd er jo mænd :/ ( satser på kommende generationer bliver bedre ) men stort kram og flot du fik sagt det højt <3

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Hvor dejligt du fik prikket ballonen og sagt det til din mor <3 forstår dig fuldt ud med drømmen med huset osv det er skide hårdt når tingene forandres men det kan kun blive til det gode selvom det er uendelig svært at forestille sig <3

det var da en grim besked at give dig af ham :s meeeen mænd er jo mænd :/ ( satser på kommende generationer bliver bedre ) men stort kram og flot du fik sagt det højt <3

Det sku smadder hårdt

Hvordan deler i jeres barn!?

Anmeld

13. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Det sku smadder hårdt

Hvordan deler i jeres barn!?

det er super hårdt at møde den nye verden..

min x er først begyndt at se min søn i august så han ser ham hver 3-4 uge i 1-2 timer. Men han udsatte mig som nævnt også for vold mm så derfor ser han ham så lidt, for at beskytte min søn..

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

det er super hårdt at møde den nye verden..

min x er først begyndt at se min søn i august så han ser ham hver 3-4 uge i 1-2 timer. Men han udsatte mig som nævnt også for vold mm så derfor ser han ham så lidt, for at beskytte min søn..

Ja det jo klart ..

Så har jeg fået fortalt det til de nærmeste venner og fået snakket med banken - pakket det nødvendige af mit og barnet. Tøj ..

Han mener det sku for alvor - han har os skiftet vires tøj ud med hans eget nu

Og jeg kan ikk få mit eget sted at bo fordi vi stadig har huset og ikk kan sælges før til sommer..

Anmeld

14. november 2012

kiwiol

Der plejer at være sådan noget gratis advokat rådgivning på div. biblioteker 1 gang om ugen. Jeg synes at du skal tage ned og tale med en.. for det kan jo ikke være rigtigt at du skal flytte, men ikke kan låne til indskud noget andet sted, eller har råd til husleje pga. huset.

Jeg kender ikke reglerne.. men der må da være nogle.. Kan han ikke købe dig ud? At få et hus solgt kan jo have lange udsigter

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

kiwiol skriver:

Der plejer at være sådan noget gratis advokat rådgivning på div. biblioteker 1 gang om ugen. Jeg synes at du skal tage ned og tale med en.. for det kan jo ikke være rigtigt at du skal flytte, men ikke kan låne til indskud noget andet sted, eller har råd til husleje pga. huset.

Jeg kender ikke reglerne.. men der må da være nogle.. Kan han ikke købe dig ud? At få et hus solgt kan jo have lange udsigter

Nej han kan ikke købe mig ud
Så ska han finde det kontant..

Det lader ikke til at nogen kan hjælpe og jeg tjener ingen penge da jeg r på uddannelse ydelse .. Så det jo en lille sum..

Anmeld

16. november 2012

mor3

Hej

nu arbejder jeg hos en kommune hvor jeg behandler enkeltydelser. Bl.a ansøgninger on indskud.

Man kan ikke bare komme til kommunen og sige de skal hjælpe en., der ligger rigtig meget til grunde. Hvor bor du nu??

du har dog mulighed for at søge om et kommunalt indskudslån ( hvis du ikke skylder på et) igennem en almen boligforening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.