Carl-Emil's mor skriver:
jeg kan kun fortælle dig om mit fordi jeg ville ønske der var en som havde fortalt mig hvordan det hænger sammen når man står i sådan en situation
jeg forstår udemærket at du er knust, virkelig.. Ens glansbilleder falder fuldstændig fra hinanden, men kan fortælle dig livet som singlemor er SÅ FANTASTISK!!!!! Jeg har mere nosser end nogensinde før i mit liv, min mor er SÅ stolt over mig! Hun troede jeg ville brækken halsen på det her.
Jo det er hårdt nogle gange, men jeg mærker ikke det er hårdt fordi jeg tænker sådan er det bare, der er ikke et alternativ til det 
Du kan meget mere end du tror, og når du har prikket ballonen og fortalt verdenen hvordan tingene hænger sammen så vil du rolig begynde at fornemme det brænder sig et S for SUPERWOMAN ud igennem dit bryst for det er sådan man ender med at være...
MAN KAN ALT!
kan jeg så kan du også
og mener det min indbakke er åben for de mest simpel spørgsmål uanset hvad det er

Det os bare så hårdt at sku gi slip på sit drømmehus som vi var igang med og vide han beholder det og bliver lykkelige med det

Mig og vores barn flytter ud idag - har her til morgen fortslt min mor hurtig om det - hun var meget overrasket..
Men hjælper med at flytte vores tøj og legetøj idag..
Vores snak igår gik overstregen og man kunne tydelig mærke og høre at han var hertet og ikke rørt at siturationen..
Den face har han fået bebejet..
Anmeld