Anonym skriver:
SUK hvor virker det uoverskueligt
NETOP fordi man r bolig løs..
du kan ALTID bede om et møde på kommunen..
Kommunen er IKKE din fjende! Og i NOGLE tilfælde laver de dispen. til at låne dig til indskuddet SELVOM man ejer et hus HVIS det IKKE ER VELEGNET til BEBOELSE - så du er ikke helt på barbund.
Dernæst hvis du ikke vil knække dig så sluger du din stolthed og fortæller din bedste veninde hvilket noget lort du står i - når man først har sagt det så er det ikke så slemt! Jeg kan idag fortælle åbent jeg fik et barn med en der i 1½ år udsatte mig for vold men jeg turde ikke sige det da jeg forlod ham for jeg var SÅ flov!! Men når det først er sagt så er det meget meget nemmere.. Jo mere man fortier sandheden jo nemmere er det at knække når man står i en krise som du står i nu..
Selvom det er uoverskueligt så kontakt til banken og spørg hvordan og hvorledes, det er IKKE PINLIGT at bryde tudende sammen de kan godt forstå dig for de er altså mennesker præcis som du og jeg!
Kontakt ret og råd advokaterne i nærheden af dig - du kan få friprocess fordi du er studerende, og spørg dem hvordan du står rent juridisk. Igen det gør ikke noget at bryde tudende sammen...
Men det gør noget at man ikke kæmper ( ikke sagt for at være led ) men dit lille elskede barn skal vide hvor sej du er og derfor så skal du nok komme igennem det her.. Det koster blod, sved og tåre, mange dage med lidt søvn, men det er det hele værd, trust me 
Jeg tænker lidt: Hvor er dine forældre henne? Har du ikke noget støtte at hente der og evt hvis du føler for det så start med at flyt hjem til dem så du kan få noget ro på, der er nogen som kan gå lidt indover og tage dit barn nogle timer så du kan få lov til at være dig og tænke alle tankerne og tårerne ud af systemet...
Du er SÅ SEJ at du allerede har taget det første skridt. Du har sagt det højt ano til os herinde og kan du det så kan du også fortælle dine forældre og din bedsteveninde det! Hvis ikke for din skyld så for dit barn som du elsker så højt!!!

Anmeld