Hvordan og hvorledes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

MorDk

Aller først en STOR krammer

Jeg kan ikke komme med noget som ikke allerede er skrevet... men jeg ville ikke gå igen uden en krammer og en varm tanke i denne svære tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det r bare så hårdt ..
Har jo ingen penge til et indskud til en lejlighed

Det kan man låne via kommunen, så vidt jegved.

Det skal så betales tilbage, men det er rentefrit et vist tidsrum, og man laver så en aftale om tilbagebetaling, når det ser mindre håbløst ud.

Så du er ikke helt lost vense.

Anmeld

12. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det vil sige at jeg går p kommunen - stiller mig ved skraken og siger jeg er blevet enlig og står uden bolig - da vi har købt hus men r under renovering derfor ikke kan bo"s i eller?

Er så rund forvirret og ked

Har du ikke en god veninde, der kan tage med dig for at holde det store overblik?

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

jeg vil bare lige sige at du ikke skal regne med at kommunen vil hjælpe med indskud når i ejer et hus..

Vi har lige haft en lejer der blev afvist fordi hun jo havde et sted og bo når hun var medejer af det hus som eksmanden nu bor i..
Hun ville have haft den af vores lejligheder der er ledig, men måtte sige nej tak fordi kommunen ikke kunne hjælpe hende.. så undersøg lige det først..

Anmeld

12. november 2012

LMX

Man skal, hvis man kan, låne i banken. Hvis ikke banken vil låne skal man dokumentere det overfor kommunen. Ellers kan man ikke låne der.

Men jeg ville også få en samtale med sagsbehandler for at få alle de der ting på plads.

Du kan sagtens klare dig alene. Selvom det ser uoverskueligt ud nu så skal det nok gå.

Anmeld

12. november 2012

Troldemommi

Vil sende dig et stort  hvor må det være hårdt at blive forladt lige pludseligt, er der ikke mulighed for at du kan flytte ind hos noget af din familie/venner så du ikke skal se på ham når han har taget det valg som han har.

Monica

Anmeld

12. november 2012

Camilla30

Øv hvor jeg føler med dig Hilsen Camilla.

Anmeld

12. november 2012

JS<3

Anonym skriver:

Det vil sige at jeg går p kommunen - stiller mig ved skraken og siger jeg er blevet enlig og står uden bolig - da vi har købt hus men r under renovering derfor ikke kan bo"s i eller?

Er så rund forvirret og ked

Ja, og så hjælper de dig med det de nu kan og sender dig videre til det de ikke kan.

Jeg forstår dig fuldt ud, men du må se frem af selvom det hele er sort lige nu. Stort kram herfra

Anmeld

12. november 2012

Moma

Stort kram herfra - det skal nok komme til at gå, når du får styr på det praktiske. 

Kan desværre ikke hjælpe - men stort kram herfra

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Har du ikke en god veninde, der kan tage med dig for at holde det store overblik?

Nej ikk lige ..
For lige nu føler keg mig så FLOV. Over at vi har købt hus men nu skal sølge noget som ikke r et hus indvendig og få gæld..
Fordi han ikk kunne være ærlig inden vi købte det - det små to mdr siden jeg opsagde min lejlighed ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.