Jeres ynglings vinter mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

FrkZier

StineW79 skriver:

Kærsten er ik så vild med det, så mig og thea får det når han en sjælden gang i mellem ik er hjemme. Også ska man endten ha ribena solbærsaft eller nisse øl til!! Vh stine

min kæreste er heller ikke så vild med det, men det mig der laver mad - så det mig der bestemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

come2

Tomat suppe

Tarteletter

Risengrød

Anmeld

12. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frøken Christiansen skriver:

Risengrød lavet fra bunden af med kanel og sukker :-) eller hjerter i fløde sovs mums og begge dele skal vi have denne uge

Tror min kærste ville elske at få hjerter!! Det er lige før der er slogskamp om at få indmaden i deres familie. Dog er jeg ik så meget til indmad. Det enest jeg syntes smager godt er stegt lever, med bløde løg og kartoffelmos! Vh sine

Anmeld

12. november 2012

StineW79

Chancen skriver:

Jeg plejer at give melbollerne til min hund. 

Kan kun li' kødbollerne. 

I vores familie spiser vi kun melboller. Kærsten ka til nød spise kødboller og jeg gør det kun når i er i byen, for ik at være besværlig vh stine

Anmeld

12. november 2012

StineW79

FrkZier skriver:

min kæreste er heller ikke så vild med det, men det mig der laver mad - så det mig der bestemmer

Vi skiftes eller laver det sammen, så den går vist ik her Min kærste er heldigvis ik kræsen, så vi plejer nok at ku blive enig om menuen. Dog hvis man spørg thea hva vi sku spise, ville hun sige lassange (fars lassange ) 7 ud af 10 gange! Vh stine

Anmeld

12. november 2012

StineW79

come2 skriver:

Tomat suppe

Tarteletter

Risengrød

Jep det er altid gode forslag! Og vi ska faktisk ha tarteletter igen i dag, for lavede dobbelt potion i går. Mums! Vh stine

Anmeld

12. november 2012

LouiseRH

StineW79 skriver:

Uhmm ja de er alle gode!! Og nogle man ka lave til 2 dage af gangen! Vh stine

Nemlig

Og sådan noget som tomatsuppe og gullasch er jo heller ikke vildt dyr at lave

Anmeld

12. november 2012

frkanonym

StineW79 skriver:

Det bruger vi næsten altid til frikadeller og har nemlig 2 pakker i fryseren, så kom bare til at tænke på om det mon ku bruges. Humm det må forsøges her en af dagene! Vh stine

tænker, at det sagtens kan bruges, når du nu bruger det til frikadeller også

Anmeld

12. november 2012

6800

Elsker stegt flæsk, men ka ik finde ud af at lave det. Til gengæld er jeg mega god til at lave persillesovs! Vh stine

Der er bare at smide dem på panden lige ½ min på hver side på fuld varme, derefter ned på halv varme til man synes de er færdige...husk bare at vende dem ofte....

Anmeld

12. november 2012

StineW79

LouiseRH skriver:

Nemlig

Og sådan noget som tomatsuppe og gullasch er jo heller ikke vildt dyr at lave

Nej og det er jo bare en dobbelt bonus!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.