Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Jeg plejer at brune en smule smør, løg, hvidløg ogblandet svampe i en stor gryde. Bruner kødet af i gryden med salt og peber. Hælder masser af vand ved, 4-5 lauerbærblade og har lige for nylig fået øjene op for enebær, så 10-15 bær, et par gullerøder. Låg på og simre ved lav varme i nogle timer. Er det en steg jeg laver, tager jeg den op og lader den hvile mens jeg jævner sovsen. Er det gullasch ka jeg finde på at smide en dåse flået tomater i blandingen. Vh stine
Jeg plejer at brune en smule smør, løg, hvidløg ogblandet svampe i en stor gryde. Bruner kødet af i gryden med salt og peber. Hælder masser af vand ved, 4-5 lauerbærblade og har lige for nylig fået øjene op for enebær, så 10-15 bær, et par gullerøder. Låg på og simre ved lav varme i nogle timer.
Er det en steg jeg laver, tager jeg den op og lader den hvile mens jeg jævner sovsen.
Er det gullasch ka jeg finde på at smide en dåse flået tomater i blandingen. Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frkanonym skriver: helt klart stuvet hvidkål og frikadeller! men er også helt vild med farseret porrer og kartoffelsuppe.
helt klart stuvet hvidkål og frikadeller! men er også helt vild med farseret porrer og kartoffelsuppe.
Årh det er mange år siden jeg har fået faseret porre. Har du en opskrift?? Vh stine
StineW79 skriver: Årh det er mange år siden jeg har fået faseret porre. Har du en opskrift?? Vh stine
har ikke rigtig en opskrift, nej plejer bare at skære porrerne ud i passende stykker og koge dem, lave en frikadellefars, og putte en porrer ind i frikadellen og stege dem
lidt ala dette http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=10153
StineW79 skriver: Kom meget gerne med opskrift!! Vh stine
Kom meget gerne med opskrift!! Vh stine
Super jeg skriver opskriften til dig imorgen aften, har siddet og slået mave efter anden, som har været i ovnen de sidste 3,5 time og har set Sherlock Holmes
Lusi skriver: Hvis den er forholdsvis nem, den der karrysuppe, takker jeg gerne ja tak til den
Hvis den er forholdsvis nem, den der karrysuppe, takker jeg gerne ja tak til den
Jammen det er den, og den er bare lækker og cremet og med citrongræs og hele svineriet du får den da også bare, men det bliver først imorgen aften så har jeg fundet den frem fra gemmeren
frkanonym skriver: har ikke rigtig en opskrift, nej plejer bare at skære porrerne ud i passende stykker og koge dem, lave en frikadellefars, og putte en porrer ind i frikadellen og stege dem lidt ala dette http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=10153
Fidus skriver: Jammen det er den, og den er bare lækker og cremet og med citrongræs og hele svineriet du får den da også bare, men det bliver først imorgen aften så har jeg fundet den frem fra gemmeren
tarkoflen skriver: Jeg vil også gerne være med på en god opskrift
Jeg vil også gerne være med på en god opskrift
Fedt, du får den også imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128