rød hudløs numse ! hjælp piger :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Happiness

Camillos skriver:

Ja for synes man skifter hende hele tiden og gør sit bedste... men alligevel har hun fået den røde numse..  men føler sig lidt som en dårlig mor...

Du skal bestemt ikke føle dig som en dårlig mor! Selv om det er let nok at sidde her og sige Men det sker, babyer får røde numser. Og tror faktisk det gør mere ondt på os mødre, end på de små pus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

mariesmavse92

INOTYOL! Hjælper med det samme. Ved ikke om du kan bruge det på HUDLØS numse, men her har vi brugt det mod meget rød numse og den er normaltfarvet igen nærmest samme dag, numsen altså... arj, rigtig god bedring med det lille pus!

Anmeld

12. november 2012

Fenja09

Camillos skriver:

min datter på 3 uger har i 14 dage haft konstant afføring i bleen og prutter megethvr gang hun prutter kommer der noget med. vi skifter hende hver gang hun vågner og inden vi ligger hende til at sove .. det skal siges hun presser meget og det virker som om hun har turevise ondt i maven... vi smører med et tyndt lag zink salve efter hver skiftning og bruger våd servietter i stedet for vaskeklude fordi de er meere ru! men intet virker .. nu ligger hun og hygger med rumpen bar  men det kan hun jo ikke ret længe før der kommer ny afføring.. nogle råd til meget røde numser føler mig som en dårlig mor 

Har ikke lige læst alle indlæg, men vil helt sikkert anbefale dig at købe Inotyol creme på apoteket, det koster 60 kr for en tube og er håndkøb. Det virker rigtig godt og rødmen er aftaget efter nogle timer. Vi fik det anbefalet af en læge på børneafd. på Skejby Sygehus.

/Fenja

Anmeld

12. november 2012

ano14316

Camillos skriver:

min datter på 3 uger har i 14 dage haft konstant afføring i bleen og prutter megethvr gang hun prutter kommer der noget med. vi skifter hende hver gang hun vågner og inden vi ligger hende til at sove .. det skal siges hun presser meget og det virker som om hun har turevise ondt i maven... vi smører med et tyndt lag zink salve efter hver skiftning og bruger våd servietter i stedet for vaskeklude fordi de er meere ru! men intet virker .. nu ligger hun og hygger med rumpen bar  men det kan hun jo ikke ret længe før der kommer ny afføring.. nogle råd til meget røde numser føler mig som en dårlig mor 

Jeg kom lige til at tænke på, at jeg jo bruger babypads (vatpads) fra änglamark (kan gåes i coops butikker), da Magnus ikke kunne tåle skumklude.. 

Og det er vi så bare fortsat med, men nu hvor han bliver vasket med skumklude i vuggeren og hos svigermor, så skal der ikke så meget til at han bliver rød.. 

Jeg kan kun anbefale vat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.