Vi skal flytte!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Super fedt! og sikke en udlejer! det er da bare for lækkert =D

Jah, det er vidunderligt at han bare var så flexibel... Men som han selv sagde, så havde han jo ingen grund til at skulle holde nøglen for sig selv, den står jo alligevel tom indtil d. 1 December hvor vi begynder at betale fra, så det betyder ingenting for ham... Ejmen det er jo bare super duper når de er så rimlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

pussekat

Muhmi skriver:

Maange tak  Regner med at tage billeder af den i morgen så i alle kan se hvor vi skal til at bo

det vil vi glæde også til

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

pussekat skriver:

det vil vi glæde også til

Jaaaah, jeg vil også glæde mig RIGTIG meget til at vise frem

Anmeld

9. november 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jaaah det er så... Tusind tak skal du have sødesen!! 

det var så lidt. ej det er virkelig dejligt og især når det hele passer bare så godt som jeres

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

B&J skriver:

det var så lidt. ej det er virkelig dejligt og især når det hele passer bare så godt som jeres

Jamen for dælen en lettelse det bliver... Tænkt at vi kommer til at have en stue og ikke bare én stue, men hele TO stuer.... OG ET SOVEVÆRELSE!!? Wooow... Ikke en to'i'ener hehehe... Armen altså, jeg kan slet ikke få armene ned... Jeg synes det er så vidunderligt at jeg nu kan tilbyde Silas SÅ meget mere plads end hvad han er vant til... Det er helt surrealistisk

Anmeld

9. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ej, hvor er det dejligt for jer Hvor er det skønt, når det hele flasker sig!! Og I kan nå at kommer rigtig godt på plads før baby kommer (og før jul)

/ Taco78 

Anmeld

9. november 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jamen for dælen en lettelse det bliver... Tænkt at vi kommer til at have en stue og ikke bare én stue, men hele TO stuer.... OG ET SOVEVÆRELSE!!? Wooow... Ikke en to'i'ener hehehe... Armen altså, jeg kan slet ikke få armene ned... Jeg synes det er så vidunderligt at jeg nu kan tilbyde Silas SÅ meget mere plads end hvad han er vant til... Det er helt surrealistisk

Jamen jeg kan huske da vi kom fra kun 1 soveværelse det havde daniel og vi sov i stuen nu har vi soveværelse han har værelse stue og det hele for sig jamen det er fantastisk...

jeg kan godt forstå du GLÆDER DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅ MEGET JUBIIIII søde

Anmeld

9. november 2012

Benjamins'mor

Tillykke!!

Tænker bare, er 2 1/2 værelse ikke lidt med to børn?

Anmeld

9. november 2012

Benjamins'mor

Tillykke!!

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Tillykke!!

Ikke i forhold til at vi har en 1 værelses nu heheheh

Og tark

Vi har fået lov til at smide gipsvægge op hvis har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.