Muhmi skriver:
Juhuuuu!! Det gik dælme godt nok lidt stærkt i dag 
Jamen vi har jo i laaang tid gerne ville flytte og vi har så besluttet os at vi starter ud med en lejlighed, fordi vi ikke kan få solgt vores hus, som tingene ser ud pt.
Men vi har jo så et dejligt vennepar som gerne vil leje vores hus og de har opsagt deres lejlighed så de venter bare på at vi flytter ud så de kan flytte ind.. 
Men vi har jo så kigget på lejligheder og huse osv. fordi vi gerne ville vælge det helt rigtige og i det rigtige prisleje 
Og ja, joo, vi har da fundet noget osv. men ikke noget hvor jeg bare tænkte, ej her vil jeg gerne bo 
MEN det gjorde vi så i går... Vi kiggede på en rigtig hyggelig 2½ værelses lejlighed og ja, jeg var da sådan set bare lige solgt... Så der er lige blevet betalt indskud og vi får nøglen i morgen samtidig med at udlejer er så sød at sige vi får November måned gratis, til at flytte ind i 
Så det er bare SÅ dejligt og betyder at jeg ikke skal til at julepynte herhjemme for så at skulle hive det hele ned igen, nej vi kan tage den stille og roligt og begynde at flytte ind allerede i morgen
Hihihiihihi, bliver dog nok først i næste uge at vi sådan flytter ind, men vi har i hvert fald mulighden for det...
Ville bare lige dele min glæde med jer.. Juhuuu!!!