Vi skal flytte!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
43 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Muhmi

Juhuuuu!! Det gik dælme godt nok lidt stærkt i dag

Jamen vi har jo i laaang tid gerne ville flytte og vi har så besluttet os at vi starter ud med en lejlighed, fordi vi ikke kan få solgt vores hus, som tingene ser ud pt.

Men vi har jo så et dejligt vennepar som gerne vil leje vores hus og de har opsagt deres lejlighed så de venter bare på at vi flytter ud så de kan flytte ind..

Men vi har jo så kigget på lejligheder og huse osv. fordi vi gerne ville vælge det helt rigtige og i det rigtige prisleje

Og ja, joo, vi har da fundet noget osv. men ikke noget hvor jeg bare tænkte, ej her vil jeg gerne bo

MEN det gjorde vi så i går... Vi kiggede på en rigtig hyggelig 2½ værelses lejlighed og ja, jeg var da sådan set bare lige solgt... Så der er lige blevet betalt indskud og vi får nøglen i morgen samtidig med at udlejer er så sød at sige vi får November måned gratis, til at flytte ind i

Så det er bare SÅ dejligt og betyder at jeg ikke skal til at julepynte herhjemme for så at skulle hive det hele ned igen, nej vi kan tage den stille og roligt og begynde at flytte ind allerede i morgen Hihihiihihi, bliver dog nok først i næste uge at vi sådan flytter ind, men vi har i hvert fald mulighden for det...

Ville bare lige dele min glæde med jer.. Juhuuu!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Muhmi

... Nå det var i ligeglade med?

Anmeld

9. november 2012

tarkoflen

Tillykke med det, fedt at l fandt det sted l rigtig gerne ville bo og at det lige pludselig kunne gå så stærkt!

Må jeg spørge hvorfor l ville fra det hus l boede i? Er så nysgerrig

Anmeld

9. november 2012

bøllen

Nej da

Stort tillykke med jeres kommende bolig , dejligt når planerne kan gå op i en højre enhed

Anmeld

9. november 2012

Laulund87

Stort tillykke med den kommende flytning!

Hvordan kan det være I vil flytte fra jeres eget hus?

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Jamen vi har jo i laaang tid gerne ville flytte og vi har så besluttet os at vi starter ud med en lejlighed, fordi vi ikke kan få solgt vores hus, som tingene ser ud pt.

Men vi har jo så et dejligt vennepar som gerne vil leje vores hus og de har opsagt deres lejlighed så de venter bare på at vi flytter ud så de kan flytte ind..

Men vi har jo så kigget på lejligheder og huse osv. fordi vi gerne ville vælge det helt rigtige og i det rigtige prisleje

Og ja, joo, vi har da fundet noget osv. men ikke noget hvor jeg bare tænkte, ej her vil jeg gerne bo

MEN det gjorde vi så i går... Vi kiggede på en rigtig hyggelig 2½ værelses lejlighed og ja, jeg var da sådan set bare lige solgt... Så der er lige blevet betalt indskud og vi får nøglen i morgen samtidig med at udlejer er så sød at sige vi får November måned gratis, til at flytte ind i

Så det er bare SÅ dejligt og betyder at jeg ikke skal til at julepynte herhjemme for så at skulle hive det hele ned igen, nej vi kan tage den stille og roligt og begynde at flytte ind allerede i morgen Hihihiihihi, bliver dog nok først i næste uge at vi sådan flytter ind, men vi har i hvert fald mulighden for det...

ej hvor lækkert

hvor det fedt for jer, TILLYKKE

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

Tillykke med det, fedt at l fandt det sted l rigtig gerne ville bo og at det lige pludselig kunne gå så stærkt!

Må jeg spørge hvorfor l ville fra det hus l boede i? Er så nysgerrig

Hehe, jamen det må du da

Fordi vi pt. bor på ca 45 kvm... Anders og jeg sover i stuen som vi har opdelt med en gipsvæg og Silas har så et lille værelse, som han kan kalde sit, dog er det stadig en del af stuen fordi der ikke er lukket helt af...

Dvs. at med alle de ret store møbler vi har så er der minimalt gulvplads som Silas kan lege på og det er jeg bare ved at være godt og grundigt træt af... Og for ikke at gøre det "værre" så venter vi os jo en lille én mere til Februar, så derfor har vi brug for at Anders og jeg kan have vores eget soveværelse og Silas kan have hans eget værelse... Plus at han så får masser af plads at lege rundt på

Anmeld

9. november 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Nej hvor skønt! Tillykke! Kender udemærket følelsen! 

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

bøllen skriver:

Nej da

Stort tillykke med jeres kommende bolig , dejligt når planerne kan gå op i en højre enhed

Jaaah, det er og mange tak

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Stort tillykke med den kommende flytning!

Hvordan kan det være I vil flytte fra jeres eget hus?

Kig svaret til tarkoflen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.