Muhmi skriver:
Okay...
I står måske selv og lige er flyttet eller hvad? 
Lige præcis! Vi havde også sådan bare kørt og kigget og snakket om at vi en dag skulle flytte, men enten var der for meget trafik tæt på, en for kort grusvej op til huset, naboer osv. Og vi havde slet ikke sparet noget op til hvis vi fandt noget for vi kiggede jo bare og drømte og pludselig så dukkede DRØMMEhuset bare op! I sidste uge af min sommerferie viste min mand mig et hus der stod tomt, og fortalte at det kunne lejes. Men om han ville ringe til udlejer nej nej, så vi endte næsten med at skændtes fordi jeg simpelthen ikke ville lade stå til. Vi kunne i det mindste spørge udlejer. Han ringede så og det er det bedste opkald vi nogensinde har taget. Vi fik de første tre måneder gratis mens vi opsagde vores gamle udlejningsbolig. Udlejer var nærmest på jagt efter os, som lejere - så vi nogen gange følte det som om VI var udlejerne og han var lejer! Han var så sikker på at det skulle være os der flyttede ind! Og han er bare verdens dejligste udlejer, i aften skal vi til høstfest med ham og hans familie. Han kom personligt med invitationen! Vi bor til samme pris vi gav for 100kvm men har nu 250kvm og det er uden ridebanen og laden! Der er rådyr og Krondyr i haven, der er langt til nærmeste vej - grusvejen er 500m og der er pillefyr! Og på mindre end en uge blev huset vores og vi kunne flytte ind med det samme og nu bor vi her og der er kun gået 3 måneder siden vi så det og vi har kun boet her en måned
Så vi nåede det til mandens 41 års fødselsdag i oktober og Elias børnehavebarn til december. Alt flaskede sig bare, det er virkelig en skøn følelse! Næste år regner vi med at invitere familien på begge sider til stor juleaftensfest - i år skal vi være hos mine forældre som aftalt. Det går på skift i familien, et år med min familie, et år med hans og et år hvor vi er hjemme hos os selv 
Anmeld