Igang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Krydser simpelthen sådan fingre for jer søde. Det skal bare være jeres tur nu! Hvordan med det hele, regner I med at søge hjælp på privatklinik, hvis det er?

Mange tak! Jeg håber også, at det lykkes denne gang.  Hvis der er noget at lægge op på onsdag, tror jeg at chancerne er lige så store for en graviditet, som ved friske forsøg.

Vi vil selvfølgelig høre, hvad lægen vurderer til den afsluttende samtale, men jeg er ikke klar til at give op endnu. Vi er allerede igang med at sparre penge op, og jeg regner med at kontakte en privatklinik i det nye år, hvis dette forsøg ikke lykkes.

Jeg ved dog ikke helt endnu, om vi er klar med det samme, eller om vi tager en lille pause først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Så er vi igang med vores 1. fryseforsøg. Jeg blev scannet i dag, og skal tage ÆL-sprøjten på lørdag. Onsdag morgen skal jeg ringe ind for at høre, om vores ene æg har overlevet optøning.

Mine forhåbninger er desværre ikke så store, da det kun er omkring 60% af alle æg, som overlevet optøning. Samtidig har jeg nydt vores lille pause i stor stil, og det er næsten ærgeligt at skulle igang igen med bekymringer om scanninger, æg, prøver osv. Pauser kan være helt fantastiske

Sygeplejersken anbefalede også at bestille tid til den afsluttende samtale i dag, da der kan være en del ventetid. Hvis jeg er så heldig at blive gravid, kan vi bare aflyse tiden. Vi fik en tid d. 3. december. Puha, det var svært at indse, at vi måske kommer til at afslutte vores forløb på Riget uden noget resultat.

Nu er der ikke andet end at vente til onsdag

og et stort håber inderligt for jer at det lykkede jer at blive gravide 

Anmeld

11. november 2012

Putomanen

Fidus skriver:

og et stort håber inderligt for jer at det lykkede jer at blive gravide 

Tusind tak! Det varmer utrolig meget, at der er så mange, som hepper på os  Jeg håber også inderligt, at vores store drøm kommer til at gå i opfyldelse!

Anmeld

11. november 2012

tweety2060

virkelig for Jer!!!

Anmeld

11. november 2012

Putomanen

tweety2060 skriver:

virkelig for Jer!!!

Tusind tak

Anmeld

11. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Tusind tak! Det varmer utrolig meget, at der er så mange, som hepper på os  Jeg håber også inderligt, at vores store drøm kommer til at gå i opfyldelse!

Åhhh, det kan jeg sørme godt forstå nu har i jo haft en lille pause, så mon ikke at din krop igen er fit for fight er spændt på en update fra jer  sender possitiv energi til jer

Anmeld

12. november 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det er alligevel vildt, at man har været igennem alle de forsøg på så "kort" tid. Når I så også var igennem behandling for at få jeres første, er det en del behandlinger efterhånden 

Ja, vi hepper på en rigtig god julegave til jer  Der er vel altid et eller andet, som test-dagen ikke passer med, så jeg kan godt forstå, at du ikke udskød det. Det tror jeg heller ikke, at jeg ville gøre

Ja, vi har været igennem 6 friske forsøg (med denne) og 2 frys, på 5 år. Det lyder ikke af så meget, men med tanke på hvor lang hver behandling er, og det psykologiske i det, så er det meget (synes jeg). Og så har der endda været en graviditet og "pause" i et år, inden vi prøvede igen (med frys).
Midt i det hele har der jo så også været en naturlig graviditet og SA. Såååå, pyha, synes det har været en hård omgang

Men, vi følger samme mønster som med Daniel, så denne gang er lykkens gang

Jeg krydser fingre for os alle, synes at vi er en del der har haft det svært på det sidste.

Anmeld

12. november 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Åhhh, det kan jeg sørme godt forstå nu har i jo haft en lille pause, så mon ikke at din krop igen er fit for fight er spændt på en update fra jer  sender possitiv energi til jer

Mange tak, jeg håber det hjælper

Anmeld

12. november 2012

Putomanen

Ja, vi har været igennem 6 friske forsøg (med denne) og 2 frys, på 5 år. Det lyder ikke af så meget, men med tanke på hvor lang hver behandling er, og det psykologiske i det, så er det meget (synes jeg). Og så har der endda været en graviditet og "pause" i et år, inden vi prøvede igen (med frys).
Midt i det hele har der jo så også været en naturlig graviditet og SA. Såååå, pyha, synes det har været en hård omgang

Men, vi følger samme mønster som med Daniel, så denne gang er lykkens gang

Jeg krydser fingre for os alle, synes at vi er en del der har haft det svært på det sidste.

Jeg synes tit at det virker meget voldsomt, når jeg tænker tilbage på de ting, vi har været igennem. Hvis vi havde fået at vide i starten, hvad vi skulle igennem, er jeg ikke sikker på, at vi ville have haft modet til det. Så på dne måde er det nok meget godt, at vi er lykkeligt uvidende.

Et forsøg er enormt hårdt, så 6 forsøg er utrolig hårdt. Hvert forsøg bliver også hårdere og hårdere.

Jeg håber meget at I følger samme møsnter som sidst, så dette forsøg giver pote

Ja, der er desværre mange som kæmper en brav kamp

Anmeld

12. november 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Mange tak, jeg håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.