Igang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.163 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Putomanen

Godaften de damer

Så er vi igang med vores 1. fryseforsøg. Jeg blev scannet i dag, og skal tage ÆL-sprøjten på lørdag. Onsdag morgen skal jeg ringe ind for at høre, om vores ene æg har overlevet optøning.

Mine forhåbninger er desværre ikke så store, da det kun er omkring 60% af alle æg, som overlevet optøning. Samtidig har jeg nydt vores lille pause i stor stil, og det er næsten ærgeligt at skulle igang igen med bekymringer om scanninger, æg, prøver osv. Pauser kan være helt fantastiske

Sygeplejersken anbefalede også at bestille tid til den afsluttende samtale i dag, da der kan være en del ventetid. Hvis jeg er så heldig at blive gravid, kan vi bare aflyse tiden. Vi fik en tid d. 3. december. Puha, det var svært at indse, at vi måske kommer til at afslutte vores forløb på Riget uden noget resultat.

Nu er der ikke andet end at vente til onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Så er vi igang med vores 1. fryseforsøg. Jeg blev scannet i dag, og skal tage ÆL-sprøjten på lørdag. Onsdag morgen skal jeg ringe ind for at høre, om vores ene æg har overlevet optøning.

Mine forhåbninger er desværre ikke så store, da det kun er omkring 60% af alle æg, som overlevet optøning. Samtidig har jeg nydt vores lille pause i stor stil, og det er næsten ærgeligt at skulle igang igen med bekymringer om scanninger, æg, prøver osv. Pauser kan være helt fantastiske

Sygeplejersken anbefalede også at bestille tid til den afsluttende samtale i dag, da der kan være en del ventetid. Hvis jeg er så heldig at blive gravid, kan vi bare aflyse tiden. Vi fik en tid d. 3. december. Puha, det var svært at indse, at vi måske kommer til at afslutte vores forløb på Riget uden noget resultat.

Øj hvor jeg håber dit æg overlever

Anmeld

8. november 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Ønsker jer alt held og lykke med dette sidste forsøg.

Krydser fingre for at det lykkedes jer

Anmeld

8. november 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Øj hvor jeg håber dit æg overlever

Mange tak  Det håber jeg virkelig også

Anmeld

8. november 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ønsker jer alt held og lykke med dette sidste forsøg.

Krydser fingre for at det lykkedes jer

Tusind tak. Jeg håber også, at det lykkes  Lige nu er jeg mest "spændt" på, hvordan ægget klarer sig.

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Jeg håber så meget at jeres æg er blandt de 60% gode

Jeg skal i hvert fald nok alt hvad jeg kan for jer!

Anmeld

8. november 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg håber så meget at jeres æg er blandt de 60% gode

Jeg skal i hvert fald nok alt hvad jeg kan for jer!

Tusind tak. Jeg håber også, at vi er blandt de heldige 60 %  Der er reelt set flere som overlever, end som ikke overlever, og det er i sig selv en god ting. Så må vi håbe, at oddsene er med os

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Tusind tak. Jeg håber også, at vi er blandt de heldige 60 %  Der er reelt set flere som overlever, end som ikke overlever, og det er i sig selv en god ting. Så må vi håbe, at oddsene er med os

Der er nemlig 60% chance for at den lille æggebasse har det fint og er klar til at blive jeres lille baby

Anmeld

9. november 2012

Lisbeth1985

Jeg krydser fingre for jeres lille igloæg søde! Jeg håber,at i aldrig når til den afsluttende samtale - det bør ingen skulle igennem!! Mange kram og tanker herfra

Anmeld

9. november 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Der er nemlig 60% chance for at den lille æggebasse har det fint og er klar til at blive jeres lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.