Igang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg krydser fingre for jeres lille igloæg søde! Jeg håber,at i aldrig når til den afsluttende samtale - det bør ingen skulle igennem!! Mange kram og tanker herfra

Mange tak

Det er enormt mærkeligt og hårdt at være på et punkt, hvor jeg skulle snakke med sygeplejersken om den afsluttende samtale. Jeg kunne også mærke, at min underlæbe begyndte at bævre lidt. Forhåbentlig er det det eneste, jeg kommer til at høre om den samtale

Hvordan går det hos dig? Nyder I livet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Så er vi igang med vores 1. fryseforsøg. Jeg blev scannet i dag, og skal tage ÆL-sprøjten på lørdag. Onsdag morgen skal jeg ringe ind for at høre, om vores ene æg har overlevet optøning.

Mine forhåbninger er desværre ikke så store, da det kun er omkring 60% af alle æg, som overlevet optøning. Samtidig har jeg nydt vores lille pause i stor stil, og det er næsten ærgeligt at skulle igang igen med bekymringer om scanninger, æg, prøver osv. Pauser kan være helt fantastiske

Sygeplejersken anbefalede også at bestille tid til den afsluttende samtale i dag, da der kan være en del ventetid. Hvis jeg er så heldig at blive gravid, kan vi bare aflyse tiden. Vi fik en tid d. 3. december. Puha, det var svært at indse, at vi måske kommer til at afslutte vores forløb på Riget uden noget resultat.

Nu er der ikke andet end at vente til onsdag

Det skal nok gå godt, med denne omgang. Vi havde 2 ud af 3 der overlevede optøning

Anmeld

9. november 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Det skal nok gå godt, med denne omgang. Vi havde 2 ud af 3 der overlevede optøning

Det håber jeg meget, men det er knald eller fald med kun et enkelt æg i fryseren. Forhåbentlig er det dét æg, som ville have overlevet, lige meget hvor mange andre æg det lå med 

Anmeld

9. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Det håber jeg meget, men det er knald eller fald med kun et enkelt æg i fryseren. Forhåbentlig er det dét æg, som ville have overlevet, lige meget hvor mange andre æg det lå med 

Ja det er jo det

Anmeld

9. november 2012

Maalene

Puhh, håber virkelig på det bedste for jer -det fortjener I virkelig, med alt det I har været igennem

Hvad sker der så, hvis I (som I for alt I verden ikke må) ender med at komme til den afsluttende samtale? Er der så ikke mere at gøre, hvis I vil have børn?

Ej, håbet virkelig af hele mit hjerte, at I får lov til at få en fantastisk, lille guldklump

Anmeld

9. november 2012

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Mange tak

Det er enormt mærkeligt og hårdt at være på et punkt, hvor jeg skulle snakke med sygeplejersken om den afsluttende samtale. Jeg kunne også mærke, at min underlæbe begyndte at bævre lidt. Forhåbentlig er det det eneste, jeg kommer til at høre om den samtale

Hvordan går det hos dig? Nyder I livet?

Det er det!! Ellers er der f..... ingen retfærdighed i verden!! Vi nyder livet og vores lille hundehvalp:-) Dog er jeg også begyndt at glæde mig til/frygte at starte i behandling igen i det kommende år.. Tanken om den afsluttende samtale kan nemlig også hyle mig ud af den!! Kram

Anmeld

10. november 2012

Putomanen

Maalene skriver:

Puhh, håber virkelig på det bedste for jer -det fortjener I virkelig, med alt det I har været igennem

Hvad sker der så, hvis I (som I for alt I verden ikke må) ender med at komme til den afsluttende samtale? Er der så ikke mere at gøre, hvis I vil have børn?

Ej, håbet virkelig af hele mit hjerte, at I får lov til at få en fantastisk, lille guldklump

Mange tak, det betyder enormt meget for mig

Lægen vil til den afsluttende samtale give os sin mening om hvorvidt han/hun mener, at vi har en chance for at det kan lykkes.

Min kæreste og jeg har snakket om det, og vi ønsker begge at sparre op og give det et forsøg i det private. Vi er ikke klar til at give op... Forhåbentlig siger lægen til den afsluttende samtale (hvis vi, forhåbentlig ikke, kommer dertil), at vi har en stor chance for, at det lykkes i det private

Anmeld

10. november 2012

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det er det!! Ellers er der f..... ingen retfærdighed i verden!! Vi nyder livet og vores lille hundehvalp:-) Dog er jeg også begyndt at glæde mig til/frygte at starte i behandling igen i det kommende år.. Tanken om den afsluttende samtale kan nemlig også hyle mig ud af den!! Kram

Desværre glemmer livet nogle gange alt om retfærdighed  Men vi håber selvfølgelig, at forsøget denne gang får et lykkeligt udfald

Det lyder bare skønt! En hundehvalp kan også tage meget af ens energi, med alt den krudt den har i r....

Hvor mange forsøg har I tilbage i det offentlige? Jeg håber, at du kan fokusere på noget andet. Men det fylder desværre rigtig meget i ens liv

Anmeld

10. november 2012

Nessie

Jeg krydser alt hvad jeg kan, får at det lille iglo-æg overlever og sætter sig godt og grundigt fast

Anmeld

10. november 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan, får at det lille iglo-æg overlever og sætter sig godt og grundigt fast

Mange tak!  Jeg kan også mærke, at jeg er begyndt at få lidt forhåbninger. Men jeg frygter altid at glæde mig for meget, hvis det nu ikke bliver til noget.

Hvordan går det med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.