Igang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Mange tak!  Jeg kan også mærke, at jeg er begyndt at få lidt forhåbninger. Men jeg frygter altid at glæde mig for meget, hvis det nu ikke bliver til noget.

Hvordan går det med dig?

Ja, man kan få nogle skrækkelige op- og nedture. Men man bliver altid nødt til at håbe på det bedste, ellers bliver det for hårdt.

Det går fint. Jeg skal starte på nedregulering på mandag, så det bliver jo spændende om vi har held med vore sidste forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Ja, man kan få nogle skrækkelige op- og nedture. Men man bliver altid nødt til at håbe på det bedste, ellers bliver det for hårdt.

Det går fint. Jeg skal starte på nedregulering på mandag, så det bliver jo spændende om vi har held med vore sidste forsøg

Ja, det er et følelsesmæssigt helvede, og man kommer hele spektret igennem. Heldigvis skal jeg ikke tage andet end ÆL-sprøjten ved fryseforsøg, det hjælper gevaldigt på humørsvingningerne

Ihh, jeg håber virkelig, at det lykkes for jer! Jeg  alt hvad jeg kan! Så er det lige før, at det bliver en nervepirrende jul?

Anmeld

10. november 2012

metski83

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Så er vi igang med vores 1. fryseforsøg. Jeg blev scannet i dag, og skal tage ÆL-sprøjten på lørdag. Onsdag morgen skal jeg ringe ind for at høre, om vores ene æg har overlevet optøning.

Mine forhåbninger er desværre ikke så store, da det kun er omkring 60% af alle æg, som overlevet optøning. Samtidig har jeg nydt vores lille pause i stor stil, og det er næsten ærgeligt at skulle igang igen med bekymringer om scanninger, æg, prøver osv. Pauser kan være helt fantastiske

Sygeplejersken anbefalede også at bestille tid til den afsluttende samtale i dag, da der kan være en del ventetid. Hvis jeg er så heldig at blive gravid, kan vi bare aflyse tiden. Vi fik en tid d. 3. december. Puha, det var svært at indse, at vi måske kommer til at afslutte vores forløb på Riget uden noget resultat.

Nu er der ikke andet end at vente til onsdag

Krydser fingre for jer. 

Krydser i det hele taget fingre for onsdag. Det er min testdag efter insimenering. 

Anmeld

10. november 2012

Putomanen

metski83 skriver:

Krydser fingre for jer. 

Krydser i det hele taget fingre for onsdag. Det er min testdag efter insimenering. 

Jamen så kan vi jo hurtigt beslutte os for, at onsdag skal være en rigtig god dag

Jeg vil  for os begge!

Anmeld

10. november 2012

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Desværre glemmer livet nogle gange alt om retfærdighed  Men vi håber selvfølgelig, at forsøget denne gang får et lykkeligt udfald

Det lyder bare skønt! En hundehvalp kan også tage meget af ens energi, med alt den krudt den har i r....

Hvor mange forsøg har I tilbage i det offentlige? Jeg håber, at du kan fokusere på noget andet. Men det fylder desværre rigtig meget i ens liv

Vi regner med,at vi har to forsøg + eventuelle fryseæg tilbage,da vi både har haft en bio og et forsøg uden ÆO (vi har haft tre forsøg ialt). Men nu må vi se,hvad de siger på klinikken...

Anmeld

10. november 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det er et følelsesmæssigt helvede, og man kommer hele spektret igennem. Heldigvis skal jeg ikke tage andet end ÆL-sprøjten ved fryseforsøg, det hjælper gevaldigt på humørsvingningerne

Ihh, jeg håber virkelig, at det lykkes for jer! Jeg  alt hvad jeg kan! Så er det lige før, at det bliver en nervepirrende jul?

Det er rigtig hårdt.

Jeg synes egentlig også at det er lidt vildt, at vi skal i gang med vores 3. forsøg på et år

Ja, vi håber selvfølgelig på en jubel-jul, men må også se i øjnene, at den kan blive fyldt med tårer.
Jeg var lige ved at fortryde, da hun sagde test omkring jul, men synes også det var lidt fjollet at udskyde det "bare" på grund af julen

Anmeld

10. november 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jamen så kan vi jo hurtigt beslutte os for, at onsdag skal være en rigtig god dag

Jeg vil  for os begge!

Lige præcis, det kan vi hurtige blive enige om.

Det SKAL blive en god dag. 

Tak for det. 

Krydser også fingre for os begge 

Anmeld

11. november 2012

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Vi regner med,at vi har to forsøg + eventuelle fryseæg tilbage,da vi både har haft en bio og et forsøg uden ÆO (vi har haft tre forsøg ialt). Men nu må vi se,hvad de siger på klinikken...

Så har I heldigvis en del forsøg tilbage  Så håber jeg, at du kan holde tankerne om afsluttende samtale lidt på afstand. Det kan jo hurtigt løbe op i 4 forsøg endnu

Anmeld

11. november 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det er rigtig hårdt.

Jeg synes egentlig også at det er lidt vildt, at vi skal i gang med vores 3. forsøg på et år

Ja, vi håber selvfølgelig på en jubel-jul, men må også se i øjnene, at den kan blive fyldt med tårer.
Jeg var lige ved at fortryde, da hun sagde test omkring jul, men synes også det var lidt fjollet at udskyde det "bare" på grund af julen

Ja, det er alligevel vildt, at man har været igennem alle de forsøg på så "kort" tid. Når I så også var igennem behandling for at få jeres første, er det en del behandlinger efterhånden 

Ja, vi hepper på en rigtig god julegave til jer  Der er vel altid et eller andet, som test-dagen ikke passer med, så jeg kan godt forstå, at du ikke udskød det. Det tror jeg heller ikke, at jeg ville gøre

Anmeld

11. november 2012

nielsen80

Krydser simpelthen sådan fingre for jer søde. Det skal bare være jeres tur nu! Hvordan med det hele, regner I med at søge hjælp på privatklinik, hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.